“Super service ! 👌”
Beoordeling van Midtown Grill

Midtown Grill
Reserveren met
Midtown Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 38 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede kwaliteit en een super service . Wat een top restaurant ! Bediening was heel enthousiast en vriendelijk.

Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste Gast,

Wat een prachtige review, dank daarvoor!
En hopelijk zien wij u gauw terug!

Vriendelijke groet,
Elisabeth Halm

Schrijf een beoordeling

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin Januari zijn we gaan eten in dit steakhuis, het was zeer lekker , snelle bediening, aangenaam personeel,... we werden bediend door Kelly en Rodrigo die zeer behulpzaam en vriendelijk waren ook het krijgen van een Taxi was zeer handig ! We zullen vast en zeker terugkomen !

3 januari 2017 beoordeeld

We hebben op tweede kerstdag bij de midtown grill gedineertd. Op basis van de goede reviews keken we hier erg naar uit en hadden dus ook al maanden vooraf gereserveerd. Helaas kan ik niet anders zeggen dan dat het erg telleurstellend was. Het restaurant was volledig vol en mogelijk is dat de reden van de extreem slechte kwaliteit van het eten. De ontvangst was enigzins chaotisch maar we hadden een mooi tafeltje bij het raam. De tafel naast ons stond echter zo dicht bij dat we de hele avond naar de priveproblemen van het gezin aan deze tafel hebben mogen meegenieten. Het voorgerecht was smakelijk, echter de st jacobsschelp was doorbakken en droog. Maakt allemaal niet uit, je kwamen tenslotte voor de steaks. Helaas waren de steaks gewoon koud en kon je de (warme)plaat gewoon met je handen oppakken. Bedienig was na het op tafel smijten van het hoofdgerecht niet meer te bekennen en kon zichtbaar de drukte niet aan.
Bij het afrekenen werd de rekening door de kelner zorgvuldig afgedekt en kreeg ik slechts een pinautomaat met het totaalbedrag voorgehouden pas nadat ik betaald had, werd de rekening overhandigd. Te bizar voor woorden.

Al met al was dit het slechtste kerstdiner wat ik ooit gegeten heb en zal het bij een eenmalig bezoek aan de midtown grill blijven. Er zijn echt betere alternatieven in Amsterdam.

Vittoria B, Manager van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Beste Paul,

Allereerst hartelijk bedankt voor u feedback. Het spijt ons te horen dat we u verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. Wij zullen u feedback delen met desbetreffende teams. Het klopt dat we tijdens kerst erg druk waren maar dit zou u ervaring niet hebben moeten aantasten. mocht u uw ervaring in meer detail willen bespreken kunt u contact met ons opnemen via mijn e-mail adres: vittoria.bellantonio@marrriott.com

met vriendelijke groet,
Vittoria Bellantonio
Restaurant Manager

28 december 2016 beoordeeld

Vanavond met vier personen na het winkelen het bezoek aan Amsterdam afgesloten bij Midtown Grill. Dit restaurant serveert fantastische stukken vlees die zeer goed door Tom the cook worden bereid. We werden aangenaam ontvangen door Rodrigo en aan onze tafel perfect uitgelegd door Gino welke soorten vlees er op de kaart staan. Sauzen en bijgerechten zijn eigenlijk bijzaak. Komen zeker terug. R, M, T en J.

Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2017

Beste Gast,

Wat een mooie review! Hartelijk dank voor de aanprijzende woorden.
We hopen u inderdaad snel weer te mogen ontvangen.

Hopelijk tot dan!

Vriendelijke groet,
Els Halm

19 december 2016 beoordeeld

Al zo'n jaar of 6 komen we hier eten als we heimwee hebben naar steaks zoals in de USA zelf. Altijd is de bereiding precies zoals besteld (complimenten chefs!) en ook constante kwaliteit. Ook de bijgerechten zijn lekker. Je krijgt voor het dessert ieder een ansichtkaart met desserts die je kunt schrijven en die dan voor je verstuurd worden. Bij de koffie krijg je een marshmallow aan een stokje die je kunt roosteren aan tafel boven een mini hibachi vuurtje. Als je dat wilt is het een avondvullend ontspannen avondje tafelen, ook omdat de bediening altijd goed is, vriendelijk, behulpzaam, klantgericht maar gelukkig niet overdreven aanwezig. Met dank aan ons ontvangst door Rodrigo die een misverstandje keurig heeft opgelost en de hele avond goede zorgen door Carmen. Klein minpuntje is dat de wijnen op de kaart behoorlijk aan de dure kant zijn.

Reizigers die Midtown Grill bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Midtown Grill geweest? Deel je ervaringen!