“Heerlijke k Indonesische keuken”
Beoordeling van Restaurant Blauw Amsterdam

Restaurant Blauw Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 455 van 4.446 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom hier fantastisch goed gegeten. De traditionele Indonesische gerechten smaken altijd goed. De rijsttafel zorgt voor een gevulde tafel vol met diversiteit. Een mooie wijnkaart maakt het af.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk. Maar absoluut niet meedenkend oplossings gericht. Geen kinderstoel en kinderwagen was ook niet welkom hou dan maar is een dreumes in bedwang. Bedrijfsleider kwam niet met een oplossing en was erg nors.

8 april 2018 beoordeeld

Erg lekker gegeten bij Blauw. Ik ben geen kenner van de Indonesische keuken dus het grote aantal gerechtjes was verrassend en uiteenlopend. De hoeveelheid was ook ruim in orde aangezien er geen eind aan leek te komen. Fijne ervaring.

11 februari 2018 beoordeeld

Wij komen al jaren bij Blauw, voorheen in Amsterdam, later ook een paar keer in Utrecht. Wij nemen altijd een rijsttafel, dit is een garantie voor lekker maar zeker ook genoeg Indonesisch eten. Wij zijn relatief grote eters, en wij krijgen het net niet allemaal op. Ditmaal in Amsterdam, een gezelligere locatie dan Utrecht, gegeten. Bediening was vriendelijk, voorgerecht en rijsttafel waren weer goed, maar dessert was matig. Zoals altijd bij Blauw is de rekening aan de stevige kant, 130 Euro met zijn tweetjes en een paar drankjes. Voor deze prijs is het eten eigenlijk niet goed/bijzonder genoeg.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De vlees groente rijsttafel is fantastisch. Een perfecte samenstelling van diverse soorten vlees en groenten op verschillende wijze bereid. Heerlijk. Heet pikant is zeker niet overheersend. Een perfect samenstelling. Bediening is vriendelijk en correct. Prijs kwaliteit kwantiteit verhouding is goed. Een echte aanrader.

Reizigers die Restaurant Blauw Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Blauw Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!