“Beste Indonesische keuken buiten Indonesie”
Beoordeling van Restaurant Blauw Amsterdam

Restaurant Blauw Amsterdam
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 389 van 4.468 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Oud-Zuid
Beschrijving: Bij ons geniet je van de enorme verscheidenheid van de Indonesische keuken in een moderne, sfeervolle omgeving. Met pure ingrediënten serveren wij in onze Indonesische restaurants in Utrecht en Amsterdam traditie, met een palet van smaken en bereidingswijzen, maar altijd met een eigen touch. Vis, vegetarisch of vlees, een uitgebreide rijsttafel of een authentiek gerecht van een van de vele eilanden: kom in ons restaurant genieten van de vele smaken die Indonesië rijk is.
28 oktober 2012 beoordeeld

Soekarno zij het al: "Het lekkert Indonesisch eetje in Nederland". Blauw is top! Perfect eten, perfecte moderne ambiance, goede bediening!

10 oktober 2012 beoordeeld

Afgelopen vrijdagavond weer even bij Blauw gegeten. Zoals altijd zat de zaak weer helemaal vol. Blij met het tafeltje voor twee boven voor het raam met uitzicht op mijn eigen pandje. De plaatsen beneden voor 2 zijn wat aan de krappe kant. Mijn gast was blij verrast door de authentieke Indonesische smaken en geuren. Jammer dat men niet gewoon een karaf leidingwater wilt serveren bij de pittige spijzen. 6 euro voor een fles plat water terwijl het Amsterdamse water heerlijk smaakt is niet klantvriendelijk zeker ook als men al 5.50 euro voor een glas witte wijn rekent. Het lijkt erop dat rest Blauw het op de drank wilt verdienen. De bediening was zoals altijd bijzonder vriendelijk. Wederom heerlijk gegeten.

26 september 2012 beoordeeld

We hebben zondag bij Blauw gegeten, het was heerlijk, fijne smaken,.
Bediening erg vriendelijk en correct.
Wat we een beetje missen, maar dat is heel persoonlijk, is wat Indonesische accenten.
Dit restaurant is een aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken!
Reserveren via internet en een sms ter bevestiging, ook nog een herinnering vlak van te voren, prima.

Datum van bezoek: september 2012
26 juli 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechtjes niet te groot. Als je goed en verfijnd Indonesisch wilt eten is blauw de uitkomst. Erg vriendelijk personeel wat je graag helpt bij je keuze. Kortom ben jij het ook zat om veel te veel te eten en minder verfijnd dan is blauw de uitkomst one of my favourites!

1 juli 2012 beoordeeld

Soms heb je bij het eten van een rijsttafel het idee dat alles hetzelfde smaakt. Niet bij Blauw..
Uitstekende kwaliteit. Bespreken is wel aan te raden want het zit vaak vol.

Datum van bezoek: april 2012

Reizigers die Restaurant Blauw Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Blauw Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.