• Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 271 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 270 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 76 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

Holiday Inn Amsterdam(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

9 juni 2016 beoordeeld

Murat en zijn staff zijn trots op hun prachtige hotel en laten dat duidelijk zien in de service verlening. Schone, nieuwe kamers, luxe badkamer en uitstekende locatie net buiten het centrum. Met de vanuit het hotel gehuurde fietsen de stad verkend.
Ik raad hotel Larende zeker aan!

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
14 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader
Het hotel ligt juist buiten het centrum en is dus wat moeilijker te bereiken tevoet. Maar er rijden genoeg trams van en naar het hotel.
Het ontbijt is niet speciaal maar toch zeker meer als voldoende.
Het personeel en de eigenaar zijn ook allemaal zeer vriendelijk
Voor de rest niets te klagen gehad

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
25 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer en ontbijt prima maar het verkrijgen van een ww voor de wifi was a whole lot of a job.
Daarna contact krijgen nog lastiger. Geen bereik. Kortom niet gelukt. In de douche 2 handdoeken voor 2 personen. Accoord dacht ik. Maar eentje bleek formaat theedoek. S morgens bij uitchecken rustig verteld. Maar de reactie was echt om om te huilen. Zowel over wifi als over handdoek. Niets van wat vervelend. Heeft u het gemeld? Ja wifi met eigen telefoon. Want er was geen telefoon op de kamer en gelukkig had ik een nr van het hotel. Handdoek gemeld? Nee schat. Ben niet in mijn nakie naar beneden gelopen. Kortom beetje empathie en sorry zouden wonderen gedaan hebben. Maar zet hem op, zonder cent extra uit te geven is dit snel te verbeteren.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
4 december 2013 beoordeeld

Fijn hotel met aardige gastheer, die erg trots is op zijn hotel. En terecht. Mooie kamer, goed verzorgd, nette badkamer. De koffie staat klaar. En aan de achterkant heel rustig. Aan de De Clercqstraat. dicht bij de Westerkerk en paleis op de Dam. Tram bijna voor de deur.

Kamertip: Kamer aan de achterkant is heerlijk rustig.
  • Verbleef: december 2013, reisde voor zaken
13 november 2012 beoordeeld

Wij hebben hier een nacht geslapen tijdens een verbouwing van ons appartement. Het is een modern, prettig hotel. Goede bedden, vriendelijk personeel en een uitstekende keuken. De prijs is zeer redelijk te noemen. Ik kan het hotel van harte aanbevelen.

• Verbleef: november 2012, reisde met een partner