“Knus zaakje”

Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
27 december 2015 beoordeeld

Hier met kerst gegeten. Mexicaans menu. Eten werd snel gebracht, maar de enchilada's en burrito's vielen ietwat tegen. Was niet vies, maar ook niet rijkelijk gevuld. Wel heerlijke sangria gedronken. Veel personeel spreekt geen Nederlands.

19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het leek wel gezellig, het personeel was vriendelijk en deed zijn best maar.... Het eten was niet erg lekker, en daar gaat het toch om. Ik ben niet zo kritisch hoor maar lauwe slappe frietjes, harde droge spare ribs die hier en daar aangebrand waren...

19 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Werden naar binnen gebabbeld met een aanbieding waar we 2 drankjes gratis kregen. Uiteindelijk zijn deze toch gewoon in rekening gebracht.. Eten was niet heel bijzonder. Bord wel goed vol.

4 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mensen eet hier niet! Goede recencies komen van mensen die er werken. Eten was smakeloos, voelde mij die nacht niet goed. Veel te duur voor zulk simpel eten. Beter naar de febo

31 maart 2015 beoordeeld

Afgelopen maandag bij matias wezen eten met mijn vrouw. Fajitas waren goed op smaak de chili con carne zat een lekker pitje in. Ook de margaritas waren goed te doen. Kortom geslaagde avond in matias. Wij komen zeker terug

Reizigers die Matias bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Matias geweest? Deel je ervaringen!