“Schandalig.”

Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mensen eet hier niet! Goede recencies komen van mensen die er werken. Eten was smakeloos, voelde mij die nacht niet goed. Veel te duur voor zulk simpel eten. Beter naar de febo

31 maart 2015 beoordeeld

Afgelopen maandag bij matias wezen eten met mijn vrouw. Fajitas waren goed op smaak de chili con carne zat een lekker pitje in. Ook de margaritas waren goed te doen. Kortom geslaagde avond in matias. Wij komen zeker terug

18 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk Mexicaans gegeten midden in amsterdam!! Top locatie, personeel is snel spontaan en ze weten wat ze verkopen!!

30 december 2014 beoordeeld

Telkens ik in Amsterdam ben staat dit restaurant op mijn lijstje als ik zin heb in een goed en lekker gevuld bord Mexicaans eten .
Er zijn vele restaurant's in deze buurt , dus kom je er bijna niet meer uit waar je wil eten en waar het goed is , dus zoals vele mensen was ik wat afziend in het begin .
Het personeel is aardig en zorgt voor een goede bediening daar wat mij al in de smaak viel , ik bestelde er een vlees mix die geserveerd word in een kokendheet pannetje met voldoende lekkere verse groenten , ik kreeg er een bordje koude groenten erbij vergezeld met zure room en guacamole en 3 fajitas .
Het eten was er zeer lekker en nog steeds ! En de portie's zijn echt wel voldoende zodat je met een heerlijk buikje vol de avond kan inzetten .
Dus kort gezegd een echte aanrader voor wie eens de Mexicaanse keuken wil proeven .

• Sfeer
23 augustus 2014 beoordeeld

Via Groupon bij Matias gegeten met mijn vrouw. Was erg lekker en de bediening was super aardig. Mexicaans restaurant met leuk ambiance. Alleen de toiletten waren een ramp, compleet waterballet, moet beter bijgehouden worden.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding, zeker voor herhaling vatbaar.

• Sfeer

Reizigers die Matias bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Matias geweest? Deel je ervaringen!