2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 300
Hotels.comUS$ 299
PricelineUS$ 300
TravelocityUS$ 299
FindHotelUS$ 299
Trip.comUS$ 323
Beoordeeld op 16 april 2022

Dit is een prima hotel voor wie Amsterdam wenst te verkennen vanuit een kleinschalige warme en kwalitatieve 'thuiservaring'. Het personeel is zeer behulpvaardig en adequaat.
Het hotel is 4* waardig, met enkele beperkte bijkomende inspanningen kan het hotel naar een hoger echelon gebracht worden. Very good and embarking to excellence!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 14 februari 2022

Een hartelijke ontvangst en snelle incheck. Mooie kamer, groot genoeg en comfortabel met heerlijke regendouche. Vloerverwarming op de douche. Fijn lichtsysteem. Heerlijk rustige kamer. Prima diner kaart, wordt ook op de kamer bezorgd. Top ontbijt. Kortom het was een heerlijk weekend in dit tophotel!

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 december 2021

Heerlijk hotel met een uitstekende staff. Van begin tot eind zijn we top verzorgd en hebben optimaal kunnen genieten. Super als personeel meedenkt en de bijzondere reden van het verblijf op waarde schat. De locatie is super, net naast het Vondelpark en dicht bij de winkels aan de Cornelis Schuyt. Ontbijt was erg goed verzorgd.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2021

Met mijn dochter een weekendje naar Amsterdam om haar 10de verjaardag te vieren. Het hotel was een heerlijke plek om te starten, te ontspannen en te slapen. Bij aankomst op de kamer stonden er ballonnen voor haar, zo enorm attent! Het hotel is de perfecte uitvalsbasis voor welk soort verblijf dan ook. Vanuit de prachtige ligging aan het Vondelpark rijd je op de fiets zo overal naar toe, maar ook het OV en de ring zijn op loopafstand. Wij hopen hier heel snel nog eens terug te komen. Dank voor het fijne verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 20 november 2021

Beste Fenna,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf.

Het was een plezier om jullie te mogen verwelkomen. We houden ons dan ook graag aanbevolen voor het volgende verjaardaguitje!

Team Pillows Amsterdam

Beoordeeld op 26 oktober 2021

Alle Pillows hotels zijn prachtig, zo ook deze. Schitterende locatie aan het Vondelpark en dichtbij het Rijks. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Geen eigen restaurant zoals bijv. in Baarlo, maar centrum op loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 20 november 2021

Beste JMevenweg,

Wat leuk dat u inmiddels al meerdere Pillows Hotels heeft bezocht!

Pillows Anna van den Vondel heeft inderdaad geen eigen restaurant. Wel hebben wij in The Living een kaart met kleine gerechten die 24/7 beschikbaar zijn.

U vindt ons restaurant, Restobar Shaffy, op de Keizersgracht.

Het nieuwe hotel dat volgend jaar opengaat bij het Oosterpark in Amsterdam zal meerdere F&B outlets hebben.

Wij hopen u snel weer in een van onze hotels te mogen verwelkomen!

Team Pillows Amsterdam