Gratis annuleren tot 05-02-22
Hotels.comUS$ 228
eDreamsUS$ 232
TravelocityUS$ 228
Beoordeeld op 26 oktober 2021

Alle Pillows hotels zijn prachtig, zo ook deze. Schitterende locatie aan het Vondelpark en dichtbij het Rijks. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Geen eigen restaurant zoals bijv. in Baarlo, maar centrum op loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2021

Beste JMevenweg,

Wat leuk dat u inmiddels al meerdere Pillows Hotels heeft bezocht!

Pillows Anna van den Vondel heeft inderdaad geen eigen restaurant. Wel hebben wij in The Living een kaart met kleine gerechten die 24/7 beschikbaar zijn.

U vindt ons restaurant, Restobar Shaffy, op de Keizersgracht.

Het nieuwe hotel dat volgend jaar opengaat bij het Oosterpark in Amsterdam zal meerdere F&B outlets hebben.

Wij hopen u snel weer in een van onze hotels te mogen verwelkomen!

Team Pillows Amsterdam

Beoordeeld op 4 oktober 2021

Mooie rustige Boutique hotel aan het Vondelpark. Dichtbij de winkels en het centrum.
Je wordt er rustig ontvangen met een welkomsdrank terwijl ze je check in regelen.
Alles was tot in de puntjes afgewerkt de stijl die je al in de ontvangstruimte ziet is ook de stijl die doorgetrokken wordt in de kamers. Zeer nette kamer, alles mooi afgewerkt en proper. Ik kom zeker terug! PS: volgende verblijf hier is al geboekt

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste AndoniVDC,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen met andere reizigers.

Bij Pillows Hotels geloven we dat luxe en comfort zit in de details. We proberen dan ook om onze services en producten tot in de kleinste details op uw wensen en voorkeuren af te stemmen.

Heel graag tot de volgende keer!

Team Pillows

Beoordeeld op 27 september 2021

Wat een gastvrijheid, geweldig! En de kamer was
Super mooi en de bedden sliepen heerlijk. Wij zijn kleine ontbijters en het ontbijt was veel! Dat was een beetje zonde. Personeel is super goed opgeleid

Beste Clemensboon,

Wat een mooie review! Een 10+!
Wij zullen uw beoordeling met trots delen met het team.

Heel graag tot ziens.

Team Pillows Amsterdam

Beoordeeld op 6 september 2021

Gezellig ingericht hotel. Kamers aan de kleine kant maar alles is er aanwezig. Ligging nabij het Vondelpark in een mooie rustige buurt zeer aangenaam. Prima ontbijt geserveerd aan tafel. Zeer vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 24 augustus 2021

Genoten van een nachtje Amsterdam. Hotel is goed gelegen naast het vondelpark en op loopafstand van het centrum. Hotel is verder erg netjes, schoon en bijzonder mooi aangekleed.

Het personeel maakt de beleving compleet! Zeer klantvriendelijk en relaxt

Datum van verblijf: augustus 2021