Gratis annuleren tot 26-06-21
Gratis annuleren tot 25-06-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
BESPAAR US$ 33
Gratis annuleren tot 26-06-21
Expedia.comUS$ 185
TravelocityUS$ 185
Trip.comUS$ 206
Beoordeeld op 10 mei 2021 via mobiele applicatie

Een absolute aanrader dit hotel. Vriendelijke persoonlijke ontvangst. Mooi gestylde schone kamers. TV met Chromecast. Fijne schone badkamer met regendouche. Super vriendelijke mensen!
Wij komen hier terug! Tot gauw.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021

De ontvangst, luxe kamer, gastvrijheid, huiselijke sfeer, hygiëne, goede wijnen; álles was top. Wij kunnen echt niets bedenken wat niet goed was! We zijn diverse keren in Amsterdam verbleven voor een weekend maar de volgende keer zullen we dit hotel zeker weer boeken.

Beoordeeld op 29 april 2021

Erg genoten van onze nacht in het Pillows hotel. Prachtig hotel op een zeer goede locatie. De service is werkelijk subliem, voordat je je bedenkt dat je iets nodig hebt heeft Pillows het al voor je georganiseerd. Er was ivm Koningsdag muziek te horen in de tuin waar onze kamer aan grensde, voor dat last hiervan kregen of er iets van hadden kunnen zeggen, werd ons al een kamer op een rustigere locatie aangeboden. Maaltijden werden stipt op tijd afgeleverd en als klapper nog een goodiebag voor onderweg. Verder heerlijke bedden, mooi uitzicht en een schone ruime kamer. We komen zeker terug!

Beoordeeld op 7 april 2021

Wat een mooi en fijn hotel. Erg gastvrij en goede service. Mooie kamers en ook mooi schoon. Komt niks tekort en aan alles gedacht op de kamer. Locatie aan het Vondelpark en in een mooie buurt. Ontbijt ook erg goed. En luxe straalt van het hotel.

Beoordeeld op 21 februari 2021

De bedden, de kamer, het ontbijt, de service helemaal top! We werden heel fijn ontvangen en er hing ondanks het Corona gebeuren een prettige vriendelijke sfeer! De locatie is ook helemaal goed. Zeker nogmaals voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: februari 2021
Scott van Schaick, General Manager van Pillows Luxury Boutique Hotel Anna Van Den Vondel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021

Beste Jolijn hermsen,

We zijn verheugd om u fantastische review te mogen lezen en blij te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Uw complimenten zal ik met het team delen. Neem gerust contact met ons op voor een volgende reservering.

Scott van Schaick
Manager