22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke ontvangst door een super vriendelijk team in een prachtig, gezellig hotel
Zeer mooie, rustige kamer waar niets ontbrak!
Lekker verzorgd ontbijt ook.
Dus het verblijf was voor ons niet aangenaam maar gewoonweg uitstekend!!!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
annavandenvondel, Manager van Pillows Anna van den Vondel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2018

Beste Mevrouw S,
Hartelijk dank voor deze prachtige review over uw verblijf bij ons!
Het is een groot compliment voor ons om te weten dat we uw verwachtingen overtroffen hebben.
Wij hopen u voor een volgend verblijf te mogen ontvangen.
Anna Rollema, Manager

5 december 2017 beoordeeld

Warme atmosfeer en zeer gastvrije ontvangst. Alles aan Pillows is doordacht en tot in de puntjes uitgevoerd. Van borrel tot ontbijt alles vers. Probeer vooral de Granola van Anna, de 7e hemel! Heerlijk verblijf gehad waar ik zeker graag in terugkom.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
annavandenvondel, Manager van Pillows Anna van den Vondel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2017

Beste Gast,
Hartelijk dank voor uw rmooie review.
Het een plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Onze home made granola is inderdaad een aanrader!
Het was een plezier u te ontvangen en we zien er naar uit u in de toekomst te mogen verwelkomen.
Anna , Manager

6 september 2017 beoordeeld

Topontvangst en prachtige kamer. Er is ook een mooie binnentuin. De inrichting is erg mooi.
Na ontvangst hebben we er één heerlijke salade gegeten en de brunch voor ons complete gezin de volgende dat was ook super.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super mooi hotel op een geweldige plek, midden in Amsterdam! Oog voor detail en hele mooie kamers. Het ontbijt was echt heerlijk. Al het personeel was erg aardig en behulpzaam. Ik wil er zeker nog een keer naartoe gaan.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
31 juli 2017 beoordeeld

We hadden het hotel geboekt vanwege de mooie ligging naast het Vondelpark. De kamer was erg mooi met veel oog voor detail. De bedden waren heerlijk. In de ochtend genoten van het ontbijt en de dag lekker op het gemak begonnen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij komen zeker weer terug.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner