“Even lekker vis eten”

Geclassificeerd als nr. 15 van 4.143 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Centrum
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kun je hier toch lekker vis eten. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wij komen er zeker nog eens terug.

20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek waar je prima vis kunt eten. Een vrolijke man die zijn vak verstaat en verse vis die dagelijks word geleverd op een mooie plek. Erg fijn.

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendelijke man die je graag van dienst is. Het is een rustpunt in alle drukte voor een vers visje

1 oktober 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom er regelmatig en de vis is er altijd vers
De bediening in erg gezellig
Gewoon een lekkere viswinkel

22 september 2013 beoordeeld

Ik ben geen toerist maar een gewone Amsterdammer en ik kom hier regelmatig om een vissnack te eten. Kibbeling, haring, paling, zalm, het is allemaal goed.

• Sfeer

Reizigers die Rob Wigboldus Vishandel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Rob Wigboldus Vishandel geweest? Deel je ervaringen!