Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 14-08-21
Destinia.com
Hotels.comUS$ 109
PricelineUS$ 109
TravelocityUS$ 109
4 weken geleden beoordeeld

Prima uitvalsbasis om Amsterdam te ontdekken.
Veel te doen in de buurt, veel horeca en winkels.
Centrum, Artis, Oosterpark, Dappermarkt ailes is op loopafstand. En als je niet wilt wandelen, het openbaar vervoer is uitstekend geregeld in Amsterdam.

Datum van verblijf: juli 2021

Een echte aanrader!
De uitstraling van het hotel, de bedden, kussens, service, ontbijt maakt dat wij zeker nog is terug gaan naar dit hotel. De balkonnetjes zijn een ware toevoeging aan de kamer en in Amsterdam op deze manier verblijven is een feestje.

4 weken geleden beoordeeld

prima hotel, heerlijk ontbijt, weer in het restaurant! Leuk deel van de stad. Fijn dat we fietsen konden huren om de stad te verkennen. Even wennen dat de mondkapjes niet meer hoefden op de 1e dag, heerlijk!

5 weken geleden beoordeeld

Comfortabel hotel met prima bedden. Kamers niet overdreven groot, maar prima ingericht. Mogelijkheid voor het zetten van koffie/thee. Hotel ligt wel aan een vrij drukke weg, maar daar heb je ,s nachts niet zoveel last van.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wát een fantastisch hotel. Als je het over gastgericht hebt is dit het toonbeeld. Van keuze uit vier verschillende kussens tot gratis mini’s in de badkamer als je liever de dispensers niet gebruikt.

Het ontbijt werd aan tafel geserveerd op een etagère. Prima kwaliteit, ruim voldoende en keurig rekening gehouden met dieetwensen.

De ligging van het hotel is niet bijzonder centraal, maar dankzij de GVB ben je overal in no-time.

Datum van verblijf: mei 2021