Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
8 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 297
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 298
PricelineUS$ 297
Hotels.comUS$ 298
TravelocityUS$ 298
TraveluroUS$ 334
FindHotelUS$ 298
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (8.919)
Beoordelingen filteren
8.919 resultaten
Waardering van reizigers
4.341
3.087
954
309
228
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
4.341
3.087
954
309
228
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 8.919 beoordelingen
Beoordeeld op 6 februari 2022

Gelegen naast het CS met een prachtig uitzicht over de stad. Vooral als je aan de goede kant zit. Wij zaten in 838 dan heb je uitzicht naar verschillende kanten (is een suite met aparte slaapkamer). Mochten laat uitchecken (tot 17:00 uur); was super omdat ik daardoor de hele dag kon ‘thuiswerken’ terwijl manlief afspraak in A’dam had.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Paulien Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2022

Beste Paulien Z,

Hartelijk dank voor het zijn van onze gast en het schrijven van een review!

Ik ben blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad, zeker betreffende het uitzicht vanaf de kamer en de late check-out. We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Joelle - Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 januari 2022

We kunnen terugkijken op een prima verblijf.
We werden fijn welkom geheten!
We hadden prachtig stadsuitzicht!
1 medewerker was niet professioneel.
Ondanks de coronamaatregelen hebben we het goed naar de zin gehad.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Ikkemarloes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2022

Beste Ikkemarloes,

Hartelijk dank voor het zijn van onze gast en het schrijven van een review!

Ik ben blij om te lezen dat u over het algemeen een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel, zeker betreffende het uitzicht vanaf de kamer en het warme welkom. Wel spijt het mij te vernemen dat u ongemakken heeft ervaren betreffende het gedrag van een van mijn collega's. Graag zouden we u in de toekomst nogmaals verwelkomen om u van onze service standaard te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Joelle - Duty manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 december 2021 via mobiele applicatie

Eens maar nooit weer dit hotel.
Ik heb dit hotel geboekt als verjaardagscadeau voor mijn vrouw.
Gezien de Corona restricties heb ik er voor gekozen om eenvan de grootste kamers in het hotel te boeken zodat wij lekker op de kamer van de hotel faciliteiten kunnen genieten omdat alles in de stad vanaf 17.00 moest sluiten.
Wij hebben voor de EXECUTIVE SUITE gekozen met een slaapkamer en zitkamer a €350 voor de overnachting.
De suite zou over een king/queen size bed beschikken maar dat viel erg tegen.
Het was zeker geen king size bed maar gewoon 2 standaard bedden aan elkaar met een top matras. Het bed was erg hard.
Eind van de middag bleek dat beide tv’s op zowel de slaapkamer als de zitkamer niet goed werkten. Beide tv’s viel het signaal steeds weg waardoor relaxed tv kijken geen optie was. Na 4 keer hier melding van gemaakt te hebben is hier niets aan gedaan en we hebben totaal geen feedback ontvangen. Erg jammer dit aangezien ik specifiek voor een dure luxe kamer heb gekozen met extra’s omdat verder alles gesloten was.
Het ontbijt viel ook erg tegen voor een 4 sterren hotel. Wij hebben voor ontbijt op de kamer gekozen. Het eten werd in 2 papieren zakken gebracht en alles zat in kartonnen verpakking, was lauw of koud en zeker niet een 4 sterren hotel waardig.
Het avond eten was daarentegen wel heerlijk.
Het personeel was heel vriendelijk.
Ook de skylounge is een aanrader.

Al met al is het ons heel erg tegen gevallen en zullen wij zeker niet meer voor een Hilton hotel kiezen.

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank jakubkaz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2021

Geachte Jakubkaz,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station en voor uw tijd die u heeft genomen om uw feedback te delen.Het spijt mij ten zeerste te vernemen dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen, zeker betreffende het bed, het ontbijt, het signaal van de TV en het feit dat u hierover geen terugkoppeling ontving vanuit ons team. Zeker gezien het feit dat er tijdens uw verblijf na 17:00 niks meer te bezoeken was in Amsterdam, begrijp ik dat het slechte signaal uw algehele verblijf negatief heeft beinvloed. Bij deze zou ik dan ook graag mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij streven er natuurlijk naar om al onze gasten een memorabel verblijf te bieden. Dat wij helaas niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen spijt mij zeer. Uw feedback zal om deze reden dan ook gecommuniceerd worden naar de desbetreffende teams, om er voor te zorgen dat zulke situaties besproken worden en dit niet meer zal voorvallen in de toekomst.

Ik dank u bij deze nogmaals voor het delen van uw ervaringen met ons. Mijn collega's en ik zijn altijd op zoek naar verbeteringen betreffende onze services. Uw bijdrage hieraan wordt zeer gewaardeerd. De feedback van onze gasten is hiervoor een van de meest waardevolle aspecten, om ervoor te zorgen dat wij een exceptionele ervaring aan iedere gast kunnen bieden. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Joelle - Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 december 2021

Bijzonder serviceminded in alle opzichten. Mooie kamer,
Prachtige locatie en goede service overall.
Puntje van aandacht: voegwerk en kitwerk in de badkamer ogen niet schoon. Verder niets dan lof, ook voor het eten en de bediening in het restaurant.

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank bettybracht
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2021

Beste bettybracht,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review! Ik ben blij te lezen dat uw verblijf u goed is bevallen, zeker betreffende de mooie kamer, de centrale locatie en de omgang met het personeel. Ik zal uw vriendelijke woorden delen met het receptie team en het restaurant team. Ook zal ik uw feedback betreffende het voeg- en kitwerk in de badkamer intern delen zodat wij onze services kunnen verbetreren. Ik kijk er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groet,
Joelle - Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 december 2021

Het hotel was prima service goed zeer vriendelijk. Min puntje dat je als hotelgast niet voorrang had bij de sky bar en wij er geen gebruik van hebben kunnen maken. Moesten in de rij gaan staan voor passanten. De kamers zijn aan onderhoud toe wat zou gaan gebeuren werd ons verteld.

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank astridpeter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2021

Beste astridpeter,

Hartelijk dank voor het zijn van onze gast en het schrijven van een review! ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van het uitzicht van de kame en het vriendelijke personeel. Wel spijt het mij te lezen dat u geen bezoek heeft kunnen brengen aan onze SkyLounge door de lange wachtrij waar in hotelgasten geen prioriteit krijgen boven gasten van buitenaf. Ik hoop dat u ondanks de ongemakken wel een hele fijne tijd in Amsterdam heeft gehad! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Joelle - Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken