Geachte Jakubkaz,
Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station en voor uw tijd die u heeft genomen om uw feedback te delen.Het spijt mij ten zeerste te vernemen dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen, zeker betreffende het bed, het ontbijt, het signaal van de TV en het feit dat u hierover geen terugkoppeling ontving vanuit ons team. Zeker gezien het feit dat er tijdens uw verblijf na 17:00 niks meer te bezoeken was in Amsterdam, begrijp ik dat het slechte signaal uw algehele verblijf negatief heeft beinvloed. Bij deze zou ik dan ook graag mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren.
Wij streven er natuurlijk naar om al onze gasten een memorabel verblijf te bieden. Dat wij helaas niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen spijt mij zeer. Uw feedback zal om deze reden dan ook gecommuniceerd worden naar de desbetreffende teams, om er voor te zorgen dat zulke situaties besproken worden en dit niet meer zal voorvallen in de toekomst.
Ik dank u bij deze nogmaals voor het delen van uw ervaringen met ons. Mijn collega's en ik zijn altijd op zoek naar verbeteringen betreffende onze services. Uw bijdrage hieraan wordt zeer gewaardeerd. De feedback van onze gasten is hiervoor een van de meest waardevolle aspecten, om ervoor te zorgen dat wij een exceptionele ervaring aan iedere gast kunnen bieden. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Joelle - Duty Manager