Priceline
Booking.comUS$ 174
Hotels.comUS$ 173
ZenHotels.comUS$ 210
Beoordeeld op 11 oktober 2021

Mooi hotel, centraal gelegen, uitgebreid ontbijt (wel erg druk) en vriendelijk personeel. Door verrassingsdeal een hele mooie prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader: koffie drinken in de sky lounge (mooi uitzicht over Amsterdam vanaf de 11de verdieping).

Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Een hotel wat alles heeft! Prima ligging in centrum Amsterdam, geweldige sky lounge met drankjes, hapjes en muziek, en goed restaurant Eastwood. Kamer ruim en praktisch. Ontbijt echt geweldig uitgebreid. Dus alles wat je nodig hebt voor weekend Amsterdam!

Beoordeeld op 6 oktober 2021

Te veel betaald voor een slechte kamer. Eten van vorige gasten lag er nog. Douche verstopt, wasbak verstopt. Bij aankomst borg betalen van 100 euro, voor wat? Suite geboekt maar het leek wel een kamer van 30 euro per nacht. Personeel kan niks aan je “ontevredenheid” doen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Caroline Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2021

Geachte Aerken914437,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw feedback met ons te delen!
Het spijt me ten zeerste te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar verwachting is verlopen, zeker betreffende de staat van de kamer bij het inchecken. U heeft niet het niveau van service ervaren waar wij dagelijks naar streven, en daar wil ik me dan ook graag voor verontschuldigen. Ik wil u nogmaals bedanken voor het delen van uw feedback, zodat wij onze service kunnen verbeteren! Ik hoop u desondanks in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 4 oktober 2021

Afgelopen weekend een nachtje Amsterdam aangedaan. Samen met mijn date hebben we overnacht in het DoubleTree hotel bij het Centraal Station.

De locatie, kamer, ontbijt en het hotel zelf valt weinig op aan te merken. Jammer dat de rooftopbar zo populair is, dat je zelfs als hotelgast amper de mogelijkheid hebt om daar een bezoekje aan te brengen. Er stond tot ver in de ontvangsthal een lange rij.

Omdat we met de auto waren heb ik een hotel gekozen waarbij we direct (dacht ik) eenvoudig konden parkeren. Daar aangekomen bleek de parkeergarage (Oosterdok) vol te zijn. We moesten dus een andere parkeergarage in het centrum zoeken. 4 uurtjes geparkeerd in de Q-park en 38 euro lichter, nogmaals geprobeerd te parkeren in de Oosterdok garage. Dit keer lukte het gelukkig wel.

Geachte Remco van de Kamp,

Bedankt voor uw review en het nemen van de tijd om uw feedback met ons te delen! Mijn collega's en ik zijn erg blij om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad bij ons, zeker betreffende de locatie, de kamer en het ontbijt. Betreffende de problemen bij het parkeren en rij voor de SkyLounge, wil ik graag mijn excuses aanbieden voor de ervaren ongemakken. Gelegen op de 11e etage met een uitzicht over het centrum van Amsterdam is onze SkyLounge inderdaad heel druk bezocht, zowel door hotel- als niet-hotel gasten.

We hopen dat u ons in de toekomst nog een keer komt bezoeken als u naar Amsterdam komt!

Beoordeeld op 29 september 2021

Uitstekende service met een glimlach. Niks is te veel. Centraal gelegen in Amsterdam naast Station CS. Fijne kamers mrt een mooi uitzicht over Amsterdams . Een bezoek aan de Skylounge is een « must “ . Je hebt een geweldig uitzicht over Amsterdam

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Caroline Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2021

Beste Pappabaud,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw feedback!
Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, met name van onze rooftop SkyLounge.
We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!