Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn simpel maar zeer modern en functioneel ingericht. Niks op aan te merken. Schoon en kleine maar fijne badkamer met perfect werkende douche.
Vriendelijke ontvangst aan de receptie met een kleine tractatie.
Ontbijt uitstekend.

Ligginf is super. Naast centraal station.

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en het delen van uw positieve woorden. We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super mooie locatie met prachtig uitzicht over mooi Amsterdam. De prijzen zijn alleen veelte hoog. Krijgt wel nootjes en iets bij je drankje maar ook niet altijd.. Leuk om gezien te hebben dat zeker! Maar niet om elke week heen te gaan;)

Verbleef: augustus 2018
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat uw bezoek aan SkyLounge Amsterdam naar wens was. We hopen u hier nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Vanwege een feestje in Amsterdam een nacht in dit hotel gelogeerd.
De kamer was erg goed met een prachtig uitzicht (zie foto) De badkamer was met een grote douche. Voor het douchen stonden fijne producten klaar en na het douchen was er een badjas met slippers. Heerlijk geslapen in een goed bed. Met als klap op de vuurpijl de volgende ochtend een werkelijk heerlijk ontbijt. Met attent personeel die aan tafel kwamen vragen wat ik wou eten of drinken. Ook kon ik zelf gebruik maken van het buffet. Dit is vooralsnog het beste ontbijt wat ik in een hotel heb gehad.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2018

Beste Gast, bedankt voor het delen van uw ervaringen hier op Tripadvisor. Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was! Leuk om te horen dat jullie genoten hebben van een nachtje weg in eigen land! We hopen jullie nog eens te mogen vewelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Caroline namens het gehele team van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.

Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Fantastische kamer op bovensteverdieping met zicht op de haven. De kamer zelf was wat eenvoudig maar alles was er en het bed sliep prima. Een aanrader is het dakterras voor de warme zomeravond. Heerlijk en gezellig. T ontbijt was oke

Verbleef: juni 2018, reisde alleen
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Dear Guest,

Thank you so much for your recent visit as well as the great feedback you have shared! We are so happy to know that you enjoyed your stay with us and will be looking forward to your next visit!

Warm regards,

Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is van alle gemakken voorzien. En de service is prima. De badkamer was bij aankomst niet helemaal schoon. Maar feitelijk is het hotel wel echt té duur. In Amsterdam is alles duur, dat weet je op voorhand. Maar prijs bij dit hotel is iets scheef gegroeid. Want ondanks dat alles prima is, blijft het gewoon maar een basic hotel zonder extra luxe en comfort. Ja er staat een Apple tv en computer op je kamer. Maar is dit echte noodzaak om op je kamer te hebben, wanneer je Amsterdam bezoekt? Al met al prima hotel, maar te duur.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Dear Guest,

Thank you so much for your review. I am glad to see that you enjoyed your overall stay with us, however I regret to read that your stay with us was not fully to your liking. My apologies for this! Please know that the prices of our rooms depend on the room type that you reserve and of course also depends on our occupancy at that moment. When making your booking we always advise you also check with our Reservations Team as they will be able to offer you the best available price for your selected dates.

We hope to have the pleasure to welcome you back to our hotel on your next visit to Amsterdam. My team and I will be looking forward to your return!

Warm regards,