5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrouw en dochter een drankje en en een klein hapje gegeten. Een simpele cola €5. Een laagje van 1.5 centimeter whisky €10. Eten van zeer matige kwaliteit sushi.Bediening praat geen Nederlands maar is wel vriendelijk. Uitzicht in de sky lounche is geweldig. De prijs van het hotel ,Eten en drinken staan helaas niet in verhouding tot de kwaliteit. Leuk voor toeristen maar de gewone Amsterdammer heeft daar niets te zoeken

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Goedemidag Roy,

Hartelijk dank voor uw reactie, wat jammer om te horen dat uw drankje en hapje niet naar wens is geweest. Onze excuses hier voor.
Wij hebben inderdaad een international team, aangezien wij veel internationale gasten hebben. De prijzen zijn gebasseerd op de locatie en het mooie uitzicht. Wij zullen uw feedback delen met het SkyLounge Amsterdam team.

3 januari 2018 beoordeeld

Perfect hotel op een mooie locatie. Goede service, lekker eten. Mooi uitzicht over de binnenstad van Amsterdam. Groot deel van de bekende touristiese activiteiten op loopafstand. Vakantie in eigen land daar heel Amsterdam Engels praat.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2018

Beste Gast,

Enorm bedankt voor deze positieve review waar we zeer dankbaar voor zijn! We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel!

Hartelijke groeten,

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed verlopen, deftige wifi proper hotel, helemaal top! Skylounge boven heeft een mooi uitzicht over Amsterdam, enige puntje die ik zou kunnen bedenken is dat de prijskaart er ook naar afgesteld is verder alles prima

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Dear Guest,

Thank you so much for taking a moment to share your experiences and your kind feedback with me and all of my colleagues. We are glad to read that you enjoyed your recent visit and will be looking forward to welcome you back very soon!

26 december 2017 beoordeeld

Een nacht hier verbleven, kamer via app uitgezocht maar bleek bij aankomst niet klaar. Dan heeft het inchecken via de app ook geen zin.

Skylounge is OK, te duur voor wat je krijgt en moesten ook heel lang wachten om te kunnen bestellen en vervolgens op de bestelling zelf. Maar als je eenmaal zit, prima.

Men is duidelijk op de tourist ingesteld, ook logisch gezien de locatie. Die diversiteit van gasten is ook de charme.

Ontbijt standaard buffet, besteld omelet heel erg droog en omstreken tafeltje stond naast de plek waar de opgehaalde borden van andere gasten werden verzameld en schoongemaakt. Raar dat dit zo in het zicht is, vind niemand smakelijk die daar nog aan het eten is. Is midden in de zaal dus. Volgende keer skippen we het

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2017

Dear Guest,

My sincere apologies that we missed the opportunity to make your stay with us exactly to your liking. Please know that I have immediately shared your feedback in regards to your breakfast experience with our Breakfast team as well. We will make sure to be more attentive and quicker when it comes to cleaning tables. Thank you for bringing this to our attention!

2 november 2017 beoordeeld

Voor het eerst een kamer geboekt bij Hilton. De prijzen zijn pittig, maar daar krijg je ook iets voor. Een persoonlijk ontvangst inclusief een warme chocolate chip cookie omdat je Honors lid bent. Soepele check-in en een mooie kamer. Toegang tot de executive lounge is mooi.overdag is de keuze karig, maar tussen 16:00 en 20:00. In de ochtend een prima ontbijt. Mij was niet duidelijk dat dat erbij zat dus onnodig bijgeboekt. Jammer van de euro's. Eindconclusie: top locatie, top personeel en hele fijne kamers.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde geven mooi zicht op de stad. Kamers aan de achterzijde kiezen als je graag naar het IJ kijkt
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Dear Guest,

Thank you for your feedback. It is great to read that you liked our location and were pleased with your room. However I regret to read that your recent stay with us was not exactly to your liking. Hopefully on your next visit you will be kind to give us another opportunity to make it right. We will be looking forward to your next visit.