Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotels in de buurt
Hotel bekijken
  • Gratis internet
Mauro Mansion(Amsterdam)
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hotel bekijken
Hotel bekijken
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Hotel bekijken
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Hotel bekijken
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Beoordelingen (7.482)
Beoordelingen filteren
7.482 resultaten
Waardering van reizigers
3.655
2.689
771
218
149
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.655
2.689
771
218
149
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenAlle talen
Lijst wordt bijgewerkt...
18 - 23 van 7.482 beoordelingen
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier al in februari en zijn nu bijna op weg naar ons volgend verblijf aanstaande zondag! De bediening van het personeel en de super vriendelijkheid en gemeend vriendelijk is top! Goede bedden en fijn ontbijt! Kijken er terug naar uit!

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
Bedank Bram M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your wonderful feedback! I am so happy to read that we will have the pleasure to welcome you back already this Sunday. We will be looking forward to your arrival and wish you a great stay with us!

Warm regards,
Caroline

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gegeten, maar wel kunnen genieten van het uitzicht. Bereikbaarheid voor de locatie is goed alsmede het parkeren. Hotel is wel erg druk en het duurde 15 minuten voordat we de parkeerkelder uit waren.

Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
1  Bedank Robert K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Geachte gast,

Dank u wel voor uw review!

Ik ben blij te lezen dat u van onze locatie en uitzicht vanuit SkyLounge Amsterdam heeft genoten.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Caroline

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 september 2017 beoordeeld

De locatie is natuurlijk ideaal, zeker als je in het gebouw een seminar bezoekt. Maar ook als toerist ideaal, en je hoeft geen kroeg te zoeken met de SkyLounge. Werkelijk een extra attractie met mooi uitzicht en veel sfeer door de live DJ.
Ontbijt en lunch van hoog nivo, veel keus dus ook voor mensen met een dieet.
Enig minpunt: Apple TV/PC combinatie werkt traag en had last van vastzittend beeld, waarna herstarten nodig was wat telkens een uur vergde.En dat is dan dat veel geroemde Apple, liever een werkende TV.

Kamertip: Uitzicht op de omgeving, sommige kamers zijn naar binnen gericht
  • Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank AndreSchuddebeurs
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Geachte gast,

Hartelijk dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf!

Ik ben blij te lezen dat u heeft genoten van onze locatie als ook van Skylounge Amsterdam.
Ik vind het vervelend te lezen dat de iMac niet naar wens heeft gewerkt.

Nogmaals bedankt voor uw review en graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,
Caroline

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 september 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk bij aankomst, groot hotel dus ook veel volk aanwezig in lobby, restaurant en dergelijke.
Kamer was prachtig, hadden uitzicht op de haven zodat we de cruise schepen mooi zagen aankomen en vertrekken.
Alle was tip top in orde
Perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen.
Ondergrondse (betalende) parkeergarage die meeviel van prijs.

  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Rudyvdv2013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for feedback. We are glad to read that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to your next visit, hopefully in the near future!

Warm regards,
Caroline

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 juli 2017 beoordeeld

Door een overboeking werden naar dit hotel getransfereerd en dat hebben we ons niet beklaagd. Goede ontvangst, prachtig kamer met fantastisch zicht en toegang tot de Executive Club. De Lounge op het dakterras is ook de max, maar buiten volledig volzet.
Ter plaatse kun je ook fietsen huren, goed van kwaliteit en dankzij behulpzaam personeel anderhalve dag mee Amsterdam verkend.

  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank 965kriss
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you so much for your great feedback. We appreciate the moment you took to share your experience with us. We hope to welcome you back soon!

Warm regards,
Caroline

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken