DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station
  • Bar/lounge
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier al in februari en zijn nu bijna op weg naar ons volgend verblijf aanstaande zondag! De bediening van het personeel en de super vriendelijkheid en gemeend vriendelijk is top! Goede bedden en fijn ontbijt! Kijken er terug naar uit!

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Dear Guest,

Thank you for your wonderful feedback! I am so happy to read that we will have the pleasure to welcome you back already this Sunday. We will be looking forward to your arrival and wish you a great stay with us!

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gegeten, maar wel kunnen genieten van het uitzicht. Bereikbaarheid voor de locatie is goed alsmede het parkeren. Hotel is wel erg druk en het duurde 15 minuten voordat we de parkeerkelder uit waren.

Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Geachte gast,

Dank u wel voor uw review!

Ik ben blij te lezen dat u van onze locatie en uitzicht vanuit SkyLounge Amsterdam heeft genoten.

Graag tot ziens!

29 september 2017 beoordeeld

De locatie is natuurlijk ideaal, zeker als je in het gebouw een seminar bezoekt. Maar ook als toerist ideaal, en je hoeft geen kroeg te zoeken met de SkyLounge. Werkelijk een extra attractie met mooi uitzicht en veel sfeer door de live DJ.
Ontbijt en lunch van hoog nivo, veel keus dus ook voor mensen met een dieet.
Enig minpunt: Apple TV/PC combinatie werkt traag en had last van vastzittend beeld, waarna herstarten nodig was wat telkens een uur vergde.En dat is dan dat veel geroemde Apple, liever een werkende TV.

Kamertip: Uitzicht op de omgeving, sommige kamers zijn naar binnen gericht
  • Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken

Geachte gast,

Hartelijk dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf!

Ik ben blij te lezen dat u heeft genoten van onze locatie als ook van Skylounge Amsterdam.
Ik vind het vervelend te lezen dat de iMac niet naar wens heeft gewerkt.

Nogmaals bedankt voor uw review en graag tot ziens.

19 september 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk bij aankomst, groot hotel dus ook veel volk aanwezig in lobby, restaurant en dergelijke.
Kamer was prachtig, hadden uitzicht op de haven zodat we de cruise schepen mooi zagen aankomen en vertrekken.
Alle was tip top in orde
Perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen.
Ondergrondse (betalende) parkeergarage die meeviel van prijs.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Dear Guest,

Thank you for feedback. We are glad to read that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to your next visit, hopefully in the near future!

19 juli 2017 beoordeeld

Door een overboeking werden naar dit hotel getransfereerd en dat hebben we ons niet beklaagd. Goede ontvangst, prachtig kamer met fantastisch zicht en toegang tot de Executive Club. De Lounge op het dakterras is ook de max, maar buiten volledig volzet.
Ter plaatse kun je ook fietsen huren, goed van kwaliteit en dankzij behulpzaam personeel anderhalve dag mee Amsterdam verkend.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Dear Guest,

Thank you so much for your great feedback. We appreciate the moment you took to share your experience with us. We hope to welcome you back soon!