DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station
Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 258 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 181 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 143 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 151 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 86 per nacht.

• Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Zwembad
14 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst bij receptie bij aankomst. Kamer was goed, WiFi snel. Ik sliep op 10e verdieping en kwam om 23.00 terug op kamer waar de muziek en geluid van schuivende stoelen eeg goed te horen was. Nachtrust was dus slecht. Ontbijt uitgebreid en goed. Bij melding geluidsoverlast kwam de overigens vriendelijke receptioniste niet verder dan dat Ze dat vervelend vond..
Overall een matige ervaring.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met betrekking to uw recente verblijf bij ons.

Heel fijn om te horen dat de kamer, de wi-fi en het ontbijt naar wens zijn geweest.

Erg vervelend dat u geluidsoverlast heeft ervaren van onze Skylounge in de avond. Het is is zeker niet onze bedoeling uw nachtrust te verstoren. Spijtig om te horen dat er geen alternatief of betere oplossing is geboden, mijn oprechte excuses daarvoor!

Ik hoop ondanks deze ervaring wij u nogmaals mogen verwelkomen in ons hotel.

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik sliep op verdieping acht maar het feestje op verdieping 11 in de bar was zo goed hoorbaar dat slapen er niet in zat. Erg jammer want dat is toch het voornaamste reden dat je in een hotel komt.
Personeel was overigens wel vriendelijk .

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback! Mijn oprechte verontschuldigingen voor het geluidsoverlast dat u heeft ervaren.

Al onze kamers zijn zo ontworpen en geïsoleerd om zo min mogelijk geluid door te laten. Wij blijven dit natuurlijk continue onderzoeken. Ik vind het oprecht vervelend om te lezen dat u geen goede nachtrust heeft gehad.

Weet alstublieft dat er 24 uur per dag een manager on Duty is die u graag heeft willen assisteren.

Graag wil ik u bedanken voor uw compliment over ons personeel, dit maakt ons altijd erg blij.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, mooie locatie dichtbij het centraal station aan het Ij. Bed erg hard en smal. Vuilnis werd niet opgehaald en bedden niet opgemaakt. Viel een beetje tegen, hadden voor het geld meer verwacht.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Dear Guest,

I regret to read that your recent stay with us was not exactly to your liking. Please know that during your stay you can always let our staff of Duty Manager know of any issue or request you might have in regards to your room. We would have loved to have the opportunity to make your stay with us more comfortable. Hopefully we will have this chance on your next visit with us.

Warm regards,

26 november 2016 beoordeeld

Het uitzicht van boven in de Sky Lounge is prachtig.Voor 7.50 euro krijg je cappucino of andere koffie, of thee, met wat zoetigheden en een tweede kop als je wilt.
Op een vrijdagochtend was het er heel rustig.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden

Dear Guest,

It is a pleasure to read that you enjoyed your visit to SkyLounge Amsterdam. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.

Warm regards,

20 november 2016 beoordeeld

Dit hotel geboekt samen met mijn vriendin voor een weekendje Amsterdam. De keuze was hier op gevallen omdat het naast het station ligt en voor de SkyLounge.

Gelukkig de juiste keuze gemaakt. Erg vriendelijk personeel aan de balie. Het viel ons wel op dat de standaard voertaal Engels was. Dit was geen probleem, de meeste werknemers spraken ook Nederlands.

We hadden de QUEEN HILTON EXEC W VIEW kamer. Erg mooi uitzicht over de stad. Een nadeel was, dat de SkyLounge helemaal vol was toen we er 's avonds wat wilde gaan drinken. Dus we hebben moeten staan aan de bar. Daarna werd het nog drukker dus zijn we naar onze kamer gegaan en daar roomservice besteld. Dit was erg snel klaar.

Het ontbijt was heel erg uitgebreid, en erg lekker!

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2016

Beste Gast,

Ik ben erg blij om te lezen dat u hebt genoten van u weekend in ons hotel. Ik vind het jammer dat u niet optimaal heeft genoten van uw bezoek aan SkyLounge Amsterdam. Zoals u zag is onze bar op de 11e verdieping erg populair, vooral tijdens het weekend. Bij uw volgende bezoek adviseer ik u wat eerder te komen naar Skylounge Amsterdam voor een vrije tafel. Echter betekent dit niet dat er vanzelfsprekend een tafel 100 % vrij is, maar de kans is dan groter dat u wel een tafel heeft.

Met vriendelijk groeten,