Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
PricelineUS$ 224
Hotels.comUS$ 224
TraveluroUS$ 232
Beoordeeld op 6 maart 2022

Heerlijk hotel. Centraal gelegen met uitgang op de gracht en richting het spui.
Kwalitatief mooi en goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel en een nette kamer. Bed wel aan de harde kant voor mij.
Voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Alex Heid, Guest Services / Front Office van NH City Centre Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Dear 863nv,
Thank you very much for your excellent review on TripAdvisor website. My colleagues and I are delighted to have such a great feedback from you. It was a pleasure having you stay with us and we look forward to welcoming you back to NH City Centre Amsterdam. With kind regards, Alexander Heid, Guest Relations Manager

Beoordeeld op 25 oktober 2021

Van binnen een mooi hotel op een toplocatie. Middenin het centrum dichtbij alle bezienswaardigheden. Familiekamer was wat onlogisch ingedeeld, met een zitje bovenin de kamer. Bedden en kussens waren top (is echt zeldzaam in een hotel). Buurt wel wat rumoerig. Restaurant is mooi en rustig en serveert een mooi ontbijt. Personeel ietwat zakelijk, niet super gastvrij.

Datum van verblijf: oktober 2021
Floor Struik, Eigenaar van NH City Centre Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste Justin G,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen bij ons in NH Amsterdam City Centre op Tripadvisor.

Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven en ik ben blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en het ontbijt goed vond. Anderzijds spijt het ons om te horen dat de kamer niet voldeed aan uw verwachting en dat ons team niet gastvrij over kwam.

Wij hopen dat u ons een tweede kans wil geven, zodat wij u kunnen laten zien dat de service die u heeft ervaren zeker niet onze standaard is.

met vriendelijke groet,
Assistent Hotel Directeur

Beoordeeld op 4 oktober 2021

De ligging van het hotel is midden in het centrum en goed bereikbaar. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en geven je het gevoel dat je zeer welkom bent. De kamer was ruim en schoon met uitzicht op de grachten. Erg fijn verblijf gehad. Komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Floor Struik, Eigenaar van NH City Centre Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij NH City Centre op deze website.
Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van de kamer met uitzicht op de gracht. Verder wil ik u bedanken voor uw vriendelijke woorden over de service van het team. Ik zal uw complimenten zeker met hen delen!
We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

met vriendelijke groet,
Assistant Hotel Director

Beoordeeld op 24 augustus 2021

Een geweldig gelegen hotel. Precies tussen alle hoogtepunten van Amsterdam in. Het hotel zelf komt prettig, ruim en schoon over. Het inclusieve ontbijt was lekker uitgebreid en de bediening en service was vriendelijk. Wel jammer dat de bedden tussendoor niet werden opgemaakt, de handdoeken die we op de grond legde niet werden verschoond en dat er te weinig glazen voor het aantal gasten op de kamer stonden. Ook het toilet papier werd niet aangevuld. Over de gehele dag drie keer naar de receptie gelopen om dit aan te geven, uiteindelijk 's avonds laat maar aan de receptionist gevraagd of hij een rolletje toilet papier en twee handdoeken had. Dat vond ik wat armoedig.
Ondanks dat een prettig hotel dat ik aan kan raden.

Datum van verblijf: augustus 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 28 augustus 2021

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

We willen u bedanken voor uw feedback over de schoonmaak. Het geeft ons inzicht in de gedachten van onze gasten en kan ons altijd helpen onze services en faciliteiten verder te verbeteren! Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak.

Daarnaast willen we u bedanken voor uw vriendelijke woorden over de bediening & service. We zullen uw review met het team delen, want dat is een grote beloning voor hun voortdurende inspanningen.

Floor Struik -
Assistent Hotel directeur

Beoordeeld op 20 augustus 2021

+ Ruime kamer en badkamer met regendouche.
Geweldige locatie, alles op loopafstand
Vriendelijk personeel.
Lekker ontbijtbuffet, voldoende keuze.
- Bij aankomst rook de kamer niet echt fris.
Onaangename geur en haren in ijskastje!!
Er werd niet elke dag schoongemaakt, enkel bedden opgemaakt en vuilbakken geledigd.
Wij hadden het "Diner Arrangement" bijgeboekt omdat wij na een hele dag in de stad vertoefd te
hebben 's avonds gewoon lekker rustig in het hotel wilden dineren. Echt GEEN aanrader en zeker
zijn geld niet waard. Voor €70 extra per 2 personen per diner (drank NIET inbegrepen) verwacht je toch meer dan een in de microgolfoven opgewarmd uitgedroogde maaltijd! Bij de menu met de zalm waren de partjes verse citroen en het takje dille gewoon mee gekookt en bij de menu met de kip was deze zodanig uitgedroogd/taai dat je 'm onder je schoenzool kon plakken?!
Een heel contrast met het ontbijtbuffet want dat was echt wel top!
Hadden extra dekens gevraagd omdat de dekbedden aan de hele dunne kant waren. Men zou zo meteen iemand sturen. Na meer dan anderhalf uur later nog niets/niemand gezien. Dan maar weer naar de receptie gebeld. Omdat het héél druk was (om23h00?!) waren ze er nog niet toe gekomen om iemand te sturen maar men zou er meteen werk van maken wat dan ook gebeurde.
De badkamerraam heeft volledige inkijk, geen gordijn of iets. Op een namiddag waren er mannen op het stukje plat dak herstellingen of iets aan het uitvoeren en keken dus los in de badkamer!

Datum van verblijf: augustus 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 28 augustus 2021

Beste meneer/mevrouw,

Graag wil ik u bedanken om uw ervaring met ons te delen op deze website.
Wij betreuren deze situatie ten zeerste. Dit is zeker niet de ervaring die wij onze gasten willen bieden.
Wij willen u graag onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak dat u ervaren heeft tijdens uw recente verblijf bij ons.

Ondanks dat we de negatieve indruk die het verblijf bij u heeft achtergelaten niet kunnen veranderen, hopen we dat u ons een tweede kans zou willen geven in de nabije toekomst. Gezien het anonieme karakter van deze website vinden wij het prettig als u direct contact met ons opneemt wanneer u ons een tweede kans wilt geven.

Assistant Hotel Director