“Mooi museum”

Rondvaart door de Amsterdamse grachten en het Scheepvaartmuseum
Koop online tickets
US$ 17,99*
Vanaf
Zonder wachtrij: het Scheepvaartmuseum in ...
US$ 286,61*
Vanaf
Amsterdam Guided Tour of United East India Company and Maritime Museum with Art ...
Geclassificeerd als nr. 27 van 531 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Het Scheepvaartmuseum laat zien hoe de zee de Nederlandse cultuur heeft bepaald. Ontdek op je eigen manier 500 jaar maritieme geschiedenis in fascinerende, interactieve tentoonstellingen. Aan de steiger liggen de replica van het VOC-schip de Amsterdam en de Koningssloep, het kroonjuweel van Het Scheepvaartmuseum.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Trappen / lift, Kluisjes / opslag, Parkeergelegenheid kinderwagens, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Voedsel te koop
10 maart 2017 beoordeeld

Hier ben je zo een paar uur zoet; er valt veel te zien. De Koningssloep is prachtig gerestaureerd en in een apart boothuis van heel dichtbij te zien. Aanrader is de collectie maritieme schilderijen uit diverse tijdsvakken, mooi!

5 maart 2017 beoordeeld

Het is een museum met hoogtes en laagtes. De "interactieve" zeereis vond ik echt niet boeiend en tijdverlies. Maar de andere tentoonstellingen van zowel schilderijen, maquettes zijn ongemeen boeiend. Ook over de walvis en walvisvangst hebben we veel bijgeleerd. Het Maritiem museum is vanaf het centraal station gemakkelijk bereikbaar per bus.

1 maart 2017 beoordeeld

Met onze twee kinderen het museum bezocht. Helukkig was het erg rustig waardoor we op een hele prettige manier door het museum konden wandelen. Eerst naar buiten naar een mooie replica van het VOC-schip Amsterdam en het authentieke stoomschip Christiaan Brunings. We hadden geluk en mochten ook de machinekamer van dit bijzondere stoomschip bekijken. Binnen zijn we door alle ruimtes gewandeld. Erg kindvriendelijk die zich hierdoor prima hebben vermaakt.
Als je honger krijgt van dit alles kan ik het restaurant ook aanraden. De broodjes zijn erg lekker!

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze twee jongens het museum bezocht. Eerst het schip de Amsterdam bezocht. Waar de jongens konden klimmen in het ruim, de kanonnen konden laten schieten en kratten tillen. Daarna binnen gekeken en met een puts gelopen en vragen beantwoord. De moeite waard!

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi museum met een fantastische maritieme collectie door de eeuwen heen met als pronkstuk de replica van De Amsterdam.

Reizigers die Het Scheepvaartmuseum| The National Maritime Museum bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Het Scheepvaartmuseum| The National Maritime Museum geweest? Deel je ervaringen!