“Leuke excursie!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 18,98*
Vanaf
Zonder wachtrij: het Scheepvaartmuseum in ...
Geclassificeerd als nr. 44 van 592 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Het Scheepvaartmuseum laat zien hoe de zee de Nederlandse cultuur heeft bepaald. Ontdek op je eigen manier 500 jaar maritieme geschiedenis in fascinerende, interactieve tentoonstellingen. Aan de steiger liggen de replica van het VOC-schip de Amsterdam en de Koningssloep, het kroonjuweel van Het Scheepvaartmuseum.
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Toiletten, Trappen / lift, Activiteiten voor jonge kinderen, Kluisjes / opslag, Parkeergelegenheid kinderwagens, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze twee jongens het museum bezocht. Eerst het schip de Amsterdam bezocht. Waar de jongens konden klimmen in het ruim, de kanonnen konden laten schieten en kratten tillen. Daarna binnen gekeken en met een puts gelopen en vragen beantwoord. De moeite waard!

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi museum met een fantastische maritieme collectie door de eeuwen heen met als pronkstuk de replica van De Amsterdam.

22 februari 2017 beoordeeld

Alle wat je wilt weten over het maritiem gebeuren in het verleden kan je hier vinden. Het gebouw is heel mooi. Je moet er wel van schepen houden want het museum pakt je niet in. Het heeft iets statisch. Mijn kleinkinderen (12 en 15 jaar) vonden het nagebouwde schip de Amsterdam het leukst. 15 minuten lopen vanaf het centraal station van Amsterdam.

22 februari 2017 beoordeeld

Dit museum is niet alleen zelf een mooi historisch pand, het is ook nog eens een verzamel plaats van de zeer rijke nederlandse maritieme geschienis. Ik heb hier mee gedaan aan een toer met gids. Deze was uitstekend op de hoogte en ook nog eens entertaining. Gewelige toer, goede uitleg en levedig verteld. daarna zelf door het pand rondgetruind om vervolgens de groene dreak en de Amsterdam te bezoeken. Ik ga dit nog een keer doen. Er is zoveel te zien, dat het mij niet lukte in een paar uur tijd.

Bekijk meer beoordelingen
11 februari 2017 beoordeeld

Onverwacht een verhaal. Ik verwacht een verhaal over schepen. Ik verwacht een verhaal over schepen en Amsterdam.
De afdeling leven in de gouden eeuw is goed. Een verhaal,.Informatief en spannend. De rest miste verhaal of samenhang met Amsterdam. Jammer.gemiste kans.

Reizigers die Het Scheepvaartmuseum| The National Maritime Museum bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Het Scheepvaartmuseum| The National Maritime Museum geweest? Deel je ervaringen!

;