“Samen met mijn autistische kleinzoon kom ik regelmatig in Nemo.”
Beoordeling van NEMO Science Museum

NEMO Science Museum
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 48,89*
Vanaf
Amsterdam hop-on hop-off boottour met entree ...
Geclassificeerd als nr. 66 van 592 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: NEMO daagt iedereen, van jong tot oud, uit om te ontdekken hoe fascinerend en relevant wetenschap en technologie zijn. Het Science Museum laat zien hoe bijzonder alledaagse dingen zijn of brengt abstracte wetenschap juist op een toegankelijke manier. NEMO moedigt aan om wetenschappelijke fenomenen zelf te ontdekken en prikkelt om verder te onderzoeken. Zo wordt kennis voor een breed publiek toegankelijk en voelt wetenschap veel dichterbij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
28 januari 2018 beoordeeld

Mijn kleinzoon heeft weinig interesse, maar Nemo vind hij geweldig. Hij komt er daardoor graag en ik ga vaak met hem daarheen. Het is juist voor kinderen zeer interessant, en ze leren er een hoop van.

3 januari 2018 beoordeeld

In dit museum kun je van alles leren door iets te doen. Het is geschikt voor alle leeftijden en ook is voor jonge kinderen. Het is wel met name op de jongere en oudere jeug gericht. Behalve dat je dingen kunt doen, krijg je ook uitleg in tekst.

In het lab moet je zelf proefjes doen en oplossen en wordt het achteraf gecontroleerd door mensen van het museum. In de proefjes blijken wel een paar foutjes te zitten en blijken de medewerkers de proefjes te hebben opgezet vanuit de antwoorden, i.p.v. dat ze gekeken hebben wat de antwoorden zijn op de proefjes ( je komt dan op meer antwoorden uit, dan waar ze zelf mee rekening hebben gehouden. Door ze hierop te wijzen, bleek ook dat ze van antwoorden naar proefjes hadden gewerkt, en er geen rekening met meer antwoorden hadden gehouden. Ze zouden dit in de nabije toekomst gaan aanpassen...........

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk om met proefjes te ontdekken hoe de wereld in elkaar steekt. Geschikt voor jong en oud. Mooi museum.

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke museum ieder kind heeft plezier en is bezig en zeker ook om met kinderen samen testjes te doen en mee te doen heerlijk dagje weg en samen

Bekijk meer beoordelingen
29 november 2017 beoordeeld

Dit is echt een prachtig museum qua architectuur maar ook qua aanbod. Geweldig voor kinderen die interactief bezig kunnen zijn!

Reizigers die NEMO Science Museum bekeken, bekeken ook

In NEMO Science Museum geweest? Deel je ervaringen!