Vandaag geopend: 10:00 - 17:30

vanaf US$ 23,50
vanaf US$ 24,70
vanaf US$ 48,80
29 november 2017 beoordeeld

Dit is echt een prachtig museum qua architectuur maar ook qua aanbod. Geweldig voor kinderen die interactief bezig kunnen zijn!

20 november 2017 beoordeeld

Blijft 1 van de leukste plekken voorzowel kinderen als ouders.
Jouw kind kan veelal zelfstandig aan de slag als het een jaar of 6 is en wil er niet meer weg want waar hij/ zij mee bezig is wil hij/ zij niet stoppen of ziet iets anders uitdagendsom te doen.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leerzaam en leuk museum om naartoe te gaan. Neem er wel de tijd voor, wij wilde even 2 uurtjes tussendoor en dan moet je alles te gehaast doen. Een uitje om de hele dag zoet mee te zijn!

29 oktober 2017 beoordeeld

Hier zonder kinderen geweest en dan is het leuk en leerzaam (groot o ja gehalte), maar voor kinderen moet dit helemaal geweldig zijn, zeker als ze leergierig zijn.
Er is van alles te doen en te zien, dus een halve dag kunnen ze hier wel zoet brengen.
Minpuntje was de koffie, deze was ronduit slecht.

27 oktober 2017 beoordeeld

Onze kleinkinderen hebben samen met ons ruim 4 uur actief in dit museum doorgebracht. Helaas ging het toen sluiten. we hadden nog lang niet alles ervaren.