The Dylan Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 308*
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 123*
27 februari 2016 beoordeeld

Prachtig hotel in het centrum van Amsterdam. Op loopafstand van vele attracties, restaurants en openbaar vervoer. Vriendelijk personeel. De hotel kamer was in loft stijl, groot en bijzonder sfeervol. De kamers zijn er prijzig. Jammer dat de badkamer erg onpraktisch was. Je moest in de badkuip klimmen en die stond op een onmogelijke plek. Het diner in de brasserie was goed maar te duur voor wat je krijgt. De prijs-kwaliteit verhouding was niet correct. Het hotel is zeker voor herhaling vatbaar maar dan eerst goed sparen :)

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
René B, General Manager van The Dylan Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Geachte Gast
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen hier op TripAdvisor te delen.
Het is plezierig uw enthousiasme over ons personeel, de kamer en de locatie te lezen.
Uw opbouwende feedback ten aanzien van de prijs-kwaliteit verhouding en badkamer word zeer op prijs gesteld en intern nader besproken.
We zien er naar uit u bij een volgend bezoek aan Amsterdam te mogen verwelkomen.

8 januari 2016 beoordeeld

Mooi hotel in super omgeving
Tof en zeer vriendelijk personeel.
Restaurant (bistro) is geen aanrader.
Onze kamer was zeer klein en prijs/kwaliteit helemaal niet OK.
Amsterdam is aanrader, maar volgende keer zal ik zoeken naar een andere verblijflocatie.

Kamertip: Er blijkt minstens 1 kleine minderwaardige kamer...
  • Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
René B, General Manager van The Dylan Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring hier op Tripadvisor, maar teleurstellend te lezen dat u de prijs kwaliteit verhouding niet kloppend vond en onze Brasserie niet zou aanraden. Wel vinden wij het erg fijn te lezen dat u ons personeel omschrijft als tof en zeer vriendelijk.

Wij zouden graag de kans krijgen u nogmaals te verwelkomen om hopelijk uw mening bij te stellen, mocht u ons een tweede kans geven.

23 augustus 2015 beoordeeld

Ooit was hier de eerste Amsterdamse schouwburg gevestigd. Op het toneel vonden de premieres plaats van de werken van Vondel, Hooft, Coster en Bredero uitgevoerd.
Een catastrofale brand maakte een einde aan de houten schouwburg. Ze is toen verplaatst naar het Leidseplein.

• Verbleef: augustus 2015, reisde alleen
24 juli 2015 beoordeeld

Onze dochter en schoonzoon zijn 18 juli getrouwd in the Dylan op de Keizersgracht te Amsterdam. Het was te mooi 8m te beschrijven. Prachtig weer, geweldig gastvrij personeel die doet wat ze moeten doen en 3 stappen meer. Het gebouw is een oud weeshuis. Zo chique en zo mooi van binnen dat je blijft kijken naar de inrichting.
we hebben er ook geslapen in de tuinkamer 2. Wat een heerlijk bed, mooie inrichtig en een enorme badkamer met stortdouche e n bad. Werkelijk aan alles is gedacht. Nu een paar dagen later zweven we nog en zijn als ouders nog niet geland. Door de uitgestelde uitcheck hebben we extra kunnen genieten. Auto geparkeerd voor de deur. Jammer dat we weer naar huis moesten.
Dit hotel is iets wat op je to do list moet staan, al is het maar voor 1 nachtje.
Lueve mensen v an The Dylan voor gewone mensen was dit een sprookje en ongewoon fantastisch. Bedankt!

Kamertip: Tuinkamers met uitzicht op de binnentuin.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
René B, General Manager van The Dylan Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2015

Beste Gast,

Wat een lovende woorden!

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen uw ervaringen over de bruiloft van uw dochter en schoonzoon te delen.

We zien er naar uit u een volgende keer te mogen verwelkomen.

29 juni 2015 beoordeeld

Wij hebben genoten van dit schitterende hotel met zijn mooie en sfeervolle hotelkamers, de goede faciliteiten, het ontzettende vriendelijke personeel, de fantastische ligging midden in Amsterdam, de mooie en gezellige binnentuin, de rustige lounge met open haard, de gezellige bar... Kortom: een aanrader!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
René B, General Manager van The Dylan Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2015

Beste Gast,

Wat een leuke en mooie review, hartelijk dank hiervoor! Ik zal uw review zeker delen met ons team!

Wij hopen u snel weer een keer te mogen verwelkomen in Amsterdam.