“Heerlijke high wine echt een dagje uit!”
Beoordeling van The Dylan

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
The Dylan
Beoordeeld als nr. 22 van 371 hotels in Amsterdam
12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je jezelf écht wil verwennen moet je hier een high wine proberen. Het bestaat uit 4 wijnen (best volle glazen!) begeleid door heerlijke hoogstaande gerechten. De sfeer is ongedwongen en gezellig maar toch voel je je echt even heel belangrijk. Leuk om eens mee te maken.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
René B, General Manager van The Dylan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2017

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze High Wine te proeven en te beoordelen.
Binnenkort kunt u met het mooie weer ook weer genieten van de high wine in de tuin op het terras.
Wellicht dat we u dan nog eens zien.

The Dylan Amsterdam

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor The Dylan
Bekijk de nieuwste beoordelingen

27 februari 2016 beoordeeld

Prachtig hotel in het centrum van Amsterdam. Op loopafstand van vele attracties, restaurants en openbaar vervoer. Vriendelijk personeel. De hotel kamer was in loft stijl, groot en bijzonder sfeervol. De kamers zijn er prijzig. Jammer dat de badkamer erg onpraktisch was. Je moest in de badkuip klimmen en die stond op een onmogelijke plek. Het diner in de brasserie was goed maar te duur voor wat je krijgt. De prijs-kwaliteit verhouding was niet correct. Het hotel is zeker voor herhaling vatbaar maar dan eerst goed sparen :)

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
René B, General Manager van The Dylan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Geachte Gast
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen hier op TripAdvisor te delen.
Het is plezierig uw enthousiasme over ons personeel, de kamer en de locatie te lezen.
Uw opbouwende feedback ten aanzien van de prijs-kwaliteit verhouding en badkamer word zeer op prijs gesteld en intern nader besproken.
We zien er naar uit u bij een volgend bezoek aan Amsterdam te mogen verwelkomen.

8 januari 2016 beoordeeld

Mooi hotel in super omgeving
Tof en zeer vriendelijk personeel.
Restaurant (bistro) is geen aanrader.
Onze kamer was zeer klein en prijs/kwaliteit helemaal niet OK.
Amsterdam is aanrader, maar volgende keer zal ik zoeken naar een andere verblijflocatie.

Kamertip: Er blijkt minstens 1 kleine minderwaardige kamer...
  • Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
René B, General Manager van The Dylan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring hier op Tripadvisor, maar teleurstellend te lezen dat u de prijs kwaliteit verhouding niet kloppend vond en onze Brasserie niet zou aanraden. Wel vinden wij het erg fijn te lezen dat u ons personeel omschrijft als tof en zeer vriendelijk.

Wij zouden graag de kans krijgen u nogmaals te verwelkomen om hopelijk uw mening bij te stellen, mocht u ons een tweede kans geven.

23 augustus 2015 beoordeeld

Ooit was hier de eerste Amsterdamse schouwburg gevestigd. Op het toneel vonden de premieres plaats van de werken van Vondel, Hooft, Coster en Bredero uitgevoerd.
Een catastrofale brand maakte een einde aan de houten schouwburg. Ze is toen verplaatst naar het Leidseplein.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde alleen
24 juli 2015 beoordeeld

Onze dochter en schoonzoon zijn 18 juli getrouwd in the Dylan op de Keizersgracht te Amsterdam. Het was te mooi 8m te beschrijven. Prachtig weer, geweldig gastvrij personeel die doet wat ze moeten doen en 3 stappen meer. Het gebouw is een oud weeshuis. Zo chique en zo mooi van binnen dat je blijft kijken naar de inrichting.
we hebben er ook geslapen in de tuinkamer 2. Wat een heerlijk bed, mooie inrichtig en een enorme badkamer met stortdouche e n bad. Werkelijk aan alles is gedacht. Nu een paar dagen later zweven we nog en zijn als ouders nog niet geland. Door de uitgestelde uitcheck hebben we extra kunnen genieten. Auto geparkeerd voor de deur. Jammer dat we weer naar huis moesten.
Dit hotel is iets wat op je to do list moet staan, al is het maar voor 1 nachtje.
Lueve mensen v an The Dylan voor gewone mensen was dit een sprookje en ongewoon fantastisch. Bedankt!

Kamertip: Tuinkamers met uitzicht op de binnentuin.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
René B, General Manager van The Dylan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2015

Wat een lovende woorden!

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen uw ervaringen over de bruiloft van uw dochter en schoonzoon te delen.

We zien er naar uit u een volgende keer te mogen verwelkomen.

29 juni 2015 beoordeeld

Wij hebben genoten van dit schitterende hotel met zijn mooie en sfeervolle hotelkamers, de goede faciliteiten, het ontzettende vriendelijke personeel, de fantastische ligging midden in Amsterdam, de mooie en gezellige binnentuin, de rustige lounge met open haard, de gezellige bar... Kortom: een aanrader!

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
René B, General Manager van The Dylan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2015

Beste Gast,

Wat een leuke en mooie review, hartelijk dank hiervoor! Ik zal uw review zeker delen met ons team!

Wij hopen u snel weer een keer te mogen verwelkomen in Amsterdam.

24 december 2014 beoordeeld

Via SLH of the World zijn we beland op een prachtige locatie. Hartje Amsterdam.
De ontvangst is plezierig, persoonlijk en warm.
De suite (nr 22) die we hebben bewoond voor drie dagen heeft een formidabel uitzicht, over de poort heen naar het water van de Keizersgracht waar zondag ochtend de roeiers voorbijglijden.
In de brasserie OCCO hebben we een fijn etensmaal genuttigd. Goede bediening!
Het arrangement met de prive notarisboot was super. Het is goed dat een klasse hotel zich verbindt met klasse businesspartners: Roderick de kapitein is een voortreffelijk gastheer.
Kortom uitstekend.

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
René B, General Manager van The Dylan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2014

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw leuke recensie hier op Tripadvisor!

Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in The Dylan, uw kamer en de faciliteiten.

Ik zal uw leuke review zeker delen met het Dylan Team en natuurlijk met Roderick!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Hartelijke groet,

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Andaz Amsterdam Prinsengracht
1.195 beoordelingen
De Wallen
NH Collection Amsterdam Doelen
Prijzen weergeven

In The Dylan geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Dylan

Adres: Keizersgracht 384, 1016 GB Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Grachtengordel
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 12 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 18 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 20 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 28 familiehotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 306 - € 962 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Dylan 5*
Aantal kamers: 41
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij The Dylan met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Dylan Hotel Amsterdam
Dylan Hotel Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?