Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 643
Hotels.com
US$ 642
Word beloond met One Key
InterContinental
US$ 620
Bespaar meer met IHG One Rewards
Expedia.comUS$ 642
PricelineUS$ 636
AlgotelsUS$ 704
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.386)
Beoordelingen filteren
1.386 resultaten
Waardering van reizigers
1.039
196
79
38
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.039
196
79
38
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.386 beoordelingen
Beoordeeld op 4 juni 2023

Ik heb samen met mijn moeder een heerlijke High Tea gehad. Van het prachtige hotel tot aan de delicate en verfijnde producten; alles was van een ongekend hoog niveau! Wij hebben dan ook ontzettend genoten. Daarnaast was het personeel uiterst vriendelijk en hadden we prachtig weer.

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank Edwin G
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rudolf Van Dijk, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2023

Beste D4513GEedwing,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij het Amstel Hotel en uw vriendelijke review.

Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo heeft genoten bij onze Afternoon Tea.

Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst!

Met vriendelijke groet,

Rudolf van Dijk
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 april 2023

Heerlijk genoten van de goede sfeer in de bar van het hotel. Goede, vriendelijke service vanuit de Bar manager Sonam. Heerlijke cocktails bereid, die zeker smaken naar meer. Wij komen hier zeker nog een keer terug.!

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Seaside20577480479
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rudolf Van Dijk, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2023

Beste Seaside20577480479,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring bij de A Bar.

We zijn erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten van uw ervaring en van de service.

We hopen het genoegen te hebben om u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Rudolf van Dijk

General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 maart 2023

Menig high tea van deze prijs klasse mogen ervaren. Desondanks Aardig personeel toch teleurgesteld. Meubilair is verouderd (rugpijn voor mijn moeder). De chef deed zijn best bijzondere dingen te maken die naar onze mening niet altijd gepast zijn voor een high tea. Veel zware vis en vlees soorten. Veel broodjes en weinig zoetigheid. Op het einde zeer kleine mini scones gehad. Verder mag je de thee niet zelf kiezen die is van te voren per gang bepaald. Wij hadden 1 vega onder ons midden en die was teleurgesteld in de verhouding vega en niet vega opties. Waar de niet vega mensen bijzondere vis en vleeswaren kregen was er voor de vegetarier onder ons een broodje muhamahra, komkommer, hummus en een broodje met alleen geraspte wortel. Dit was erg jammer want ondanks dat iemand vega eet betekend niet dat hier geen uitdagende of lekkere bijzondere dingen voor gemaakt kunnen worden. Helemaal aangezien deze persoon dezelfde prijs voor de high tea betaald.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank J7986TJnaomit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rudolf Van Dijk, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2023

Beste J7986TJ,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten over uw ervaring bij onze Afternoon Tea.

Het spijt mij te moeten lezen dat deze ervaring niet heeft voldaan aan uw verwachtingen. Wij nemen onze professionaliteit zeer serieus en zouden graag van deze gelegenheid gebruik willen maken om met u in contact te komen omtrent uw ervaringen. Mocht u hier ook voor open staan, zou u dan een mail willen sturen naar onze F&B manager Floris.devreede@ihg.com? Wij nemen dan graag daarna contact met u op.

Wij kijken uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Rudolf van Dijk
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 december 2022 via mobiele applicatie

Afternoon High Tea met Kerst. Perfecte ontvangst. Heerlijke high tea met mooie thee en heerlijke hapjes. Mooie en luxe kerstsfeer.
Bij ontvangst bood personeel aan foto’s te maken van gezin bij de kerstboom en op de trap . Dat is natuurlijk super .

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank daniellev980
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rudolf Van Dijk, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2022

Beste daniellev980,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback over de Amstel Afternoon Tea.

Ik ben blij om te lezen dat u en uw gezin hebben genoten van het ontvangst, hapjes en de luxe kerstsfeer.

Met vriendelijke groet,


Rudolf van Dijk

General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 december 2022 via mobiele applicatie

Feestelijke High tea???

Wij hadden geboekt voor een feestelijke high tea voor 8 personen.

De ontvangst was hartelijk.

Wij kregen een mooie tafel aangewezen.
Alles was heel mooi gedecoreerd in de kerst sfeer.

De high heeft ons heel erg teleurgesteld. Niets was feestelijk of mooi opgemaakt.
De broodjes waren droog en het duurde erg lang voordat wij de gerechten kregen.
Wij kregen te horen dat de keuken een inschatting fout had gemaakt.
De scones waren verbrand en droog.

Wij hadden net zo goed, wat inkopen kunnen doen bij een groothandel en zelf onze high feestelijk kunnen organiseren.

Amstel hotel:Jammer jammer🥲

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank NarimaSardha
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rudolf van Dijk , General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2022

Beste NarimaSardha,

Bedankt voor uw review over de Amstel afternoon tea.

Ik vind het ontzettend vervelend om te horen dat u teleurgesteld bent in de service die u heeft ontvangen. We hechten veel waarde aan onze professionaliteit en zouden graag de gelegenheid krijgen om dit nader te onderzoeken. Zou u mij alstublieft rechtstreeks kunnen contacteren via lex.gasseling@ihg.com of 0610739523 Zodat ik ervoor kan zorgen dat dit wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,

Lex Gasseling
F&B service manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken