3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 585
TravelocityUS$ 585
getaroom.comUS$ 633
Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

We kwamen binnen rond 16.30 om een flesje rose te komen drinken op het mooie zonnige terras aan de Amstel. Een spontaan idee na een dag werken ingegeven door een vrijwel leeg terras wat we zagen vanaf de brug. Wat schetste onze verbazing? De portier meldde dat het terras alleen beschikbaar was voor lunch of diner (16.30 nogmaals ….) en de conciërge vertelde ons dat het wél kon maar werd ‘teruggefloten’ door de portier. Een derde werknemer voegde er zenuwachtig aan toe dat het vast ook kwam omdat het terras vol was. Quod non. We waren niet in driedelig grijs gekleed, maar kwamen van ons werk…. Wat gebeurde hier? Geld teveel Amstel? Gaat het te goed? Heel vreemd. Heel jammer ook.

Datum van verblijf: maart 2022
Rudolf van Dijk, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Geachte Curious20221406549,

Naar aanleiding van het prettige telefonisch contact kijken wij er naar uit om jullie snel te verwelkomen op het Amstel Hotel terras.

Heiko Helder,
Director of Sales and Marketing

Beoordeeld op 6 februari 2022

Waan je even vorstelijk met deze heerlijke klassieke hightea. Prachtige ambiance vanaf moment van binnenkomst tot in de serre waar je aan tafel wordt bediend. Een fijne variëteit aan theesoorten, hartige hapjes toewerkend naar de zoete. Ook als je vegetarisch wilt eten is het heerlijk. Ook de prosecco -wel aan de prijs, maar echt lekker - was feestelijk. Voor onze zestienjarige zoon was er de alcoholvrije variant.
Het is erg leuk om eens helemaal op sjiek te gaan en je dan te laten verwennen (want ook het personeel is hartelijk én gedienstig) met zo'n smakelijke hightea op zo'n prestigieuze 'hotspot' van Amsterdam.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 16 oktober 2021

Prachtig hotel met een indrukwekkende sfeer. Het personeel zeer vriendelijk en gastvrij. De afternoon tea was goed, maar voor deze prijs en deze locatie had ik er persoonlijk meer van verwacht. 4 gangen. Waarvan 1 een simpele scone was met clotted cream en Jam. En 1 gang bestond uit eigenlijk vrij eenvoudige sandwiches. Het glaswerk was niet zo schoon als je zou mogen verwachten in een 5 sterren hotel. Het was een leuke ervaring maar dit zou ik niet zo snel nog eens doen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Rudolf van Dijk, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2021

Beste CvRijn3,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring van de Afternoon Tea bij ons in het Amstel Hotel. Wij zullen uw feedback gebruiken om onze service en ervaring te verbeteren en gerichte trainingen te houden voor het verbeteren van de ervaring die u zou mogen verwachten van het Amstel Hotel.

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Dit is niet de eerste keer dat we hier komen. Wat een ontzettend mooi hotel is dit. Al twee keer zijn we hier geweest voor een afternoon tea en ook de derde keer kon dit niet missen. We gaven de sleutels van de auto aan de mannen van de valet parking en liepen de schitterende lobby binnen. Na eventjes te moeten wachten werden we meegenomen naar de spiegelzaal. De vorige keer keken we uit over de Amstel en nu keken we deze mooie zaal in. Het maakt niet uit waar in het hotel je zit, aangezien elke ruimte hier fantastisch is. Ook de afternoon tea was weer uitstekend. Heerlijke hapjes en ontzettend vriendelijke service. Voor iedereen die van een afternoon tea houd is dit de perfecte plek eens heen te gaan. We komen zeker weer terug :)

Kamertip: Reserveer een afternoon tea!
Datum van verblijf: juni 2021
Rudolf van Dijk, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2021

Beste FamBarneveld,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in het Amstel Hotel. Het doet ons een genoegen dat u heeft genoten van de Afternoon Tea. Wij kijken er naar uit om u snel weer te mogen ontmoeten. Wij zullen uw ervaring delen met onze collega's.

Amstel Hotel

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Voor de verjaardag van een lieve vriendin een afternoontea geboekt. Bewust wat te vroeg naar binnen om de hal te bewonderen en de sfeer te proeven. Stipt op tijd werd iedereen naar de tafels begeleid. Ik had gekozen voor een prosecco vooraf, die was erg lekker. Het personeel is super vriendelijk en gaf uitleg bij de bijzondere theesoorten die geserveerd werden. De eerste twee rondes waren hartige gerechtjes, daarna het zoet, en bij elk hapje konden we alleen maar zeggen, "oh, dit is ook heerlijk zeg". De spiegelzaal is prachtig, en je bent er echt even uit op zo'n middag. Achteraf nog even de trappen op langs de foto's die er staan en genoten van de sfeer. Meer dan de moeite waard

Datum van verblijf: augustus 2021
Rudolf van Dijk, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Beste W4126UDannea,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring van de Afternoon tea bij ons in het Amstel Hotel. Wij zullen uw feedback delen met onze collega's. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.