Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
InterContinental Amstel Amsterdam
Hotels in de buurt
Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
US$ 248
US$ 234
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 129
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 228
US$ 187
CrownePlaza.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Holiday Inn Express Amsterdam - Arena Towers(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 144
US$ 137
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 160
US$ 146
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 117
US$ 99
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 225
US$ 181
Agoda.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 353
US$ 318
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 196
US$ 175
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 470
US$ 460
Orbitz.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (1.080)
Beoordelingen filteren
1.080 resultaten
Waardering van reizigers
836
155
48
22
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
836
155
48
22
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 1.080 beoordelingen
21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben ons huwelijk gevierd in het Amstel hotel. Het was in een woord geweldig. Suite was perfect, alles verliep geheel volgens afspraak. Onze gasten werden goed ontvangen, bloemen in onze suite. Het diner in La Rive was geweldig, minimaal 1 Michelin ster waard.
Kortom een geweldig huwelijk met een fijne overnachting met als afsluiter een top ontbijt!

Een van de high lights was het wakker worden met het fenomenale uitzicht op de Amstel, Breitner!!

Trouwen doe je hopelijk een keer, maar dan wel onvergetelijk, hier voor raden wij het Amstel van harte aan

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Bedank sanderwiegers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Geachte heer Wiegers,

Hartelijk gefeliciteerd met uw huwelijk, heel veel geluk gewenst samen. Veel dank voor uw enthousiaste review. Wij zijn erg blij te lezen dat u zo genoten heeft. Bedankt voor de mooie woorden en we verwelkomen u graag in de nabije toekomst!

Met vriendelijke groet,

Anita Bos
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 februari 2018 beoordeeld

Onze company Kick-Off georganiseerd in een van de mooiste hotels van Amsterdam....La Grande Dame....... Het Amstel hotel. Een bezoek aan Het Amstel voelt altijd als thuiskomen. Bijzonder vriendelijk maar ook zeer kundig personeel, mooie ruime kamers, van alle gemakken voorzien en een bijzonder goed restaurant, La Rive.
Ook ons personeel was zeer onder de indruk.

Kamertip: Boek als het mogelijk is een kamer aan de Amstel
  • Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank b0bbr0n
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2018

Geachte heer Bob Bron,

Hartelijk dank voor het delen van deze fijne ervaring met het Amstel Hotel. Ik ben zeer blij te lezen dat uw bezoek aan ons hotel altijd voelt als thuiskomen en het vervult mij met trots dat mijn team haar uiterste best heeft gedaan uw Company Kick-Off zo uitstekend mogelijk te laten verlopen. Ik kijk er zeer naar uit u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de Grand Dame van Amsterdam.

Met vriendelijke groet,

Anita Bos, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw nachtje overnacht in het Amstel hotel. Wat een grandeur, wat een verwennerij.

Zeer vriendelijke mensen, prachtig onderhouden hotel, wat een kamer.

De badkamer is goed met een fantastische regendouche. Het bed is echt kingsize en zeer goed, heb geweldig geslapen.

Gewoon subliem.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Bedank henkr60
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Geachte Henk,

Hartelijk dank voor het delen van uw grandioze ervaring met het Amstel Hotel. Ik ben blij te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in een van onze prachtig onderhouden kamers, inclusief fantastische regendouche en kingsize bed. Dank voor de mooie complimenten. Ik kijk ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Anita Bos, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 januari 2018 beoordeeld

kamer ruim en klassiek ingericht
en chic, prachtige zeer ruime badkamer, het hotel is tijdelijk in verbouwing aan de buitenkant alleen, dus uitzicht niet speciaal, personeel geweldig, fijne bar en service, goede oesters

  • Verbleef: januari 2018, reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hugo theo s
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Geachte heer,

Hartelijk dank voor het delen van deze fijne ervaring met het Amstel Hotel. Ik ben blij te lezen dat u zo genoten heeft van uw klassiek ingerichte en ruime kamer. Ook vind ik het fijn dat mijn team haar uiterste best heeft gedaan u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dank voor de mooie woorden. Heel graag tot ziens in het Amstel Hotel!

Met warme groet,

Anita Bos, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 december 2017 beoordeeld

Wat een lekkere plek is dit. Heerlijk om je even te laten verwennen. Het verschil met hotels die pretenderen tot de top de behoren is goed zichtbaar. Hier is iedereen zeer vriendelijk, niet stijfjes of afstandelijk en oprecht gemotiveerd om het de gasten goed naar de zin te maken.

  • Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank PieterJan H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Geachte Pieter Jan,

Hartelijk dank voor het delen van deze fijne ervaring met het Amstel Hotel. Ik ben erg blij te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en dat u zich heerlijk heeft laten verwennen. Het feit dat mijn team haar uiterste best heeft gedaan u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vervult mij met trots en ik kijk ernaar uit u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke nieuwjaarsgroet,

Anita Bos, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken