Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
InterContinental Amstel Amsterdam
Hotels in de buurt
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Holiday Inn Express Amsterdam - Arena Towers(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 127*
HIExpress.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 229*
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
Zie aanbieding
  • Zwembad
  • Restaurant
US$ 308*
Agoda.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 143*
US$ 122*
Agoda.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (1.068)
Beoordelingen filteren
1.068 resultaten
Waardering van reizigers
828
153
46
22
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
828
153
46
22
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
45 - 50 van 1.068 beoordelingen
11 maart 2017 beoordeeld

We hadden eerder een rondleiding geboekt en die was wegens omstandigheden niet helemaal geslaagd. Ik heb dit gemeld en de conciërge bood direct aan om een nieuwe afspraak te maken voor een rondleiding op een andere dag. In de week erna heeft hij (Niels Pronk, als ik me goed herinner) tot twee keer toe contact met mij opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen. Vorige week zijn we terug gegaan en heeft Monique ons door het hotel geleid. Het was super leuk en Monique heeft ons veel verteld en laten zien, Het hotel heeft een boeiende historie. Verder zijn we heel positief over de gastvrije ontvangst in de bar. Top hotel met fantastisch personeel.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Bedank Annabel R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van u ervaring op TripAdvisor. Ik ben erg blij om te zien dat u alsnog heeft kunnen genieten van de rondleiding en dat Monique veel over onze boeiende historie heeft kunnen vertellen. Daarnaast doet hij mij goed om te lezen dat het team van de A bar u zeer gastvrij heeft ontvangen, ik zal de complimenten zeker aan hen doorgeven.

Nogmaals dank voor uw bezoek aan ons hotel en wij kijken er naar uit om u binnenkort wederom te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Anita Bos
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 maart 2017 beoordeeld

Deze high tea is met recht "royal" te noemen. Het was een fantastische ervaring om deze zondagmiddag te genieten van de keuken en de super service van het Amstel Hotel. Ook met de aanwezige dieetwensen heeft de keuken en bediening excellent rekening gehouden. Het blijft altijd een genot om in het Amstel terug te komen.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Bedank wvbaarle
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor u prachtige compliment. Ik ben erg blij om te zien dat u een fantastische ervaring heeft gehad op de zondagmiddag tijdens de Royal Afternoon Tea en heeft genoten van onze service. Daarnaast doet het mij goed dat mijn team uitstekend rekening heeft gehouden met uw dieetwensen.

Ik kijk er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in het Amstel Hotel.

Met vriendelijk groet,

Anita Bos
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het blijft toch een bijzondere beleving; een overnachting in het Amstel hotel. Geen incheckbalie maar lekker zittend inchecken, keurig en zeer vriendelijk personeel. Ook zeer behulpzaam! Kamer zijn erg Engels, wat ook wel weer wat heeft. Enige minpunt is de prijs voor het ontbijt; € 36,50 per persoon. Ziet er prima uit, maar is het echt niet waard. Mijn aanname dat dit hotel vol zou zitten met ouderen is totaal onderuit gehaald! Veel jonge mensen!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Bedank Edwin S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie van uw ervaring in ons hotel. Het doet me goed om te lezen dat u het als een zeer bijzondere beleving heeft ervaren, wij streven ernaar om het voor elke gast een gedenkwaardig verblijf van te maken. Daarnaast ben ik blij om te zien dat mijn team u heeft voorzien van keurig en vriendelijke service.

Nogmaals dank en ik kijk er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen in het Amstel Hotel.

Met vriendelijke groet,

Anita Bos
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een onvergetelijke high tea gehad. Mooie locatie, zeer vriendelijk personeel en heerlijke producten! Verwennerij op hoog niveau wat niet vervelend voelt! Echt een aanrader om op een bijzondere locatie een high tea te nuttigen!!

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Bedank Annet R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor jullie review op TripAdvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat jullie een onvergetelijk High Tea hebben gehad in de Amstel Lounge. Daarnaast doet het mij goed dat mij team jullie zeer vriendelijke hebben geholpen.

Dank voor het aanraden van de High Tea en ik kijk ernaar uit jullie binnenkort wederom te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Anita Bos
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 februari 2017 beoordeeld

De Late Tea in het Amstel Hotel op vrijdagavond 13-1-2017 als bijzondere verrassing voor mijn verjaardag aangeboden gekregen was in 1 woord Fantastisch !
Heerlijke verschillende kleine gerechtjes en voortreffelijk bijpassende theecocktails qua smaak: Het was een echte belevenis voor ons allen!
De bediening en kennis van zaken was voortreffelijk en zeker een aanrader voor een ieder die iets bijzonders zoekt voor een speciale gelegenheid of een bijzondere fijne avond. Heel erg bedankt voor alles en we voelden ons echt welkom als gast vanaf het moment dat we binnenstapten ! Met vriendelijke groet van Margreet Evers, Groningen

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Bedank margootje2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Geachte mevrouw Evers,

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van de Late Tea in de Amstel Lounge en dat alle gerechten en de geselecteerde thee cocktails samen u voortreffelijk hebben gesmaakt. Daarnaast doet hij mij goed om te zien dat u zich zo welkom heeft gevoeld vanaf het moment u het hotel binnen stapte, ik zal u positieve ervaring dan ook zeker delen met het team.

Nogmaals dank voor uw beoordeling, ik kijk ernaar uit om wederom te mogen verwelkomen in ons hotel als u een bezoek brengt aan Amsterdam.

Met vriendelijke groet,

Anita Bos
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken