InterContinental Amstel Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 123*
5 maart 2017 beoordeeld

Deze high tea is met recht "royal" te noemen. Het was een fantastische ervaring om deze zondagmiddag te genieten van de keuken en de super service van het Amstel Hotel. Ook met de aanwezige dieetwensen heeft de keuken en bediening excellent rekening gehouden. Het blijft altijd een genot om in het Amstel terug te komen.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor u prachtige compliment. Ik ben erg blij om te zien dat u een fantastische ervaring heeft gehad op de zondagmiddag tijdens de Royal Afternoon Tea en heeft genoten van onze service. Daarnaast doet het mij goed dat mijn team uitstekend rekening heeft gehouden met uw dieetwensen.

Ik kijk er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in het Amstel Hotel.

Met vriendelijk groet,

16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het blijft toch een bijzondere beleving; een overnachting in het Amstel hotel. Geen incheckbalie maar lekker zittend inchecken, keurig en zeer vriendelijk personeel. Ook zeer behulpzaam! Kamer zijn erg Engels, wat ook wel weer wat heeft. Enige minpunt is de prijs voor het ontbijt; € 36,50 per persoon. Ziet er prima uit, maar is het echt niet waard. Mijn aanname dat dit hotel vol zou zitten met ouderen is totaal onderuit gehaald! Veel jonge mensen!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie van uw ervaring in ons hotel. Het doet me goed om te lezen dat u het als een zeer bijzondere beleving heeft ervaren, wij streven ernaar om het voor elke gast een gedenkwaardig verblijf van te maken. Daarnaast ben ik blij om te zien dat mijn team u heeft voorzien van keurig en vriendelijke service.

Nogmaals dank en ik kijk er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen in het Amstel Hotel.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een onvergetelijke high tea gehad. Mooie locatie, zeer vriendelijk personeel en heerlijke producten! Verwennerij op hoog niveau wat niet vervelend voelt! Echt een aanrader om op een bijzondere locatie een high tea te nuttigen!!

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor jullie review op TripAdvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat jullie een onvergetelijk High Tea hebben gehad in de Amstel Lounge. Daarnaast doet het mij goed dat mij team jullie zeer vriendelijke hebben geholpen.

Dank voor het aanraden van de High Tea en ik kijk ernaar uit jullie binnenkort wederom te mogen verwelkomen in ons hotel.

5 februari 2017 beoordeeld

De Late Tea in het Amstel Hotel op vrijdagavond 13-1-2017 als bijzondere verrassing voor mijn verjaardag aangeboden gekregen was in 1 woord Fantastisch !
Heerlijke verschillende kleine gerechtjes en voortreffelijk bijpassende theecocktails qua smaak: Het was een echte belevenis voor ons allen!
De bediening en kennis van zaken was voortreffelijk en zeker een aanrader voor een ieder die iets bijzonders zoekt voor een speciale gelegenheid of een bijzondere fijne avond. Heel erg bedankt voor alles en we voelden ons echt welkom als gast vanaf het moment dat we binnenstapten ! Met vriendelijke groet van Margreet Evers, Groningen

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Anita B, General Manager van InterContinental Amstel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Geachte mevrouw Evers,

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van de Late Tea in de Amstel Lounge en dat alle gerechten en de geselecteerde thee cocktails samen u voortreffelijk hebben gesmaakt. Daarnaast doet hij mij goed om te zien dat u zich zo welkom heeft gevoeld vanaf het moment u het hotel binnen stapte, ik zal u positieve ervaring dan ook zeker delen met het team.

Nogmaals dank voor uw beoordeling, ik kijk ernaar uit om wederom te mogen verwelkomen in ons hotel als u een bezoek brengt aan Amsterdam.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

24 uur 020 een dag om nooit te vergeten.
Binnen komt in amstel meteen een glas overheerlijke champagne, wat een ontvangst . Even naar de kamer een prachtige suite met alles er op en er aan .
De bar de brasserie en larive echt geweldig vertoeven .
Het avond eten was een 5 gangen menu met bijpassende wijnen. Al snel haden we besloten voor een kaas plankje met een overheerlijke port. De kaas kar was voorzien van 20 kazen bij elke kas wes wel een verhaal en en klein proefje, zodat we daarna 5 kazen konden kiezen...... .geweldig dus.
De bediening was top , ook de sommelier was geweldig heerlijk al die verhalen over de herkomst van de wijn.
Van ons krijgen ze hun ster weer terug

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw mooie ervaring in ons hotel. Het doet mij erg goed om te lezen dat het een dag was om nooit te vergeten en dat u gedurende uw hele verblijf heeft genoten. Daarnaast ben ik blij om te zien dat u een geweldig diner in restaurant La Rive heeft gehad door alles wat u heeft ervaren en dat onze sommelier u zo veel kon vertellen over de wijnen.

Nogmaals dank voor uw review en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.