“Heerlijk aan de Gracht”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 60,80*
Vanaf
Amsterdam City Center Private Historical Walking ...
Geclassificeerd als nr. 31 van 577 dingen om te doen in Amsterdam
7 maart 2017 beoordeeld

Gewoon oergezellig, lekkere drankjes en hapjes en gezellig aan de gracht zitten bij mooi weer, wat wil je nog meer! Wij komen iedere keer even langs als we in Amsterdam zijn.

19 december 2016 beoordeeld

Dit is een kerk, die veel gebruikt wordt voor concerten, daarvoor is hij goed geschikt. Het onderhoud binnen is matig, geld is altijd een punt.

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik drink niet en ik verafschuw rokende mensen. En als ik buiten zit, wil ik in de zo'n zitten. Kortom, mensen zoals ik kunnen de Duif beter overslaan. Vlakbij, aan de andere kant van de Schippersgracht, zijn zonovergoten (als die schijnt natuurlijk) terrassen.

29 juli 2016 beoordeeld

prima restaurant heerlijk gegeten voor een aantrekkelijke prijs met een ruime keuze en voortreffelijke wijn kaart

Bekijk meer beoordelingen
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk om gewoon door te wandelen inclusief de vele wandelstokken en zijstraten er tussen.
Leuke plekjes ook om te eten

Reizigers die De Duif bekeken, bekeken ook

In De Duif geweest? Deel je ervaringen!