“Leuke omgevign voor een concert”
Beoordeling van De Duif

De Duif
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 61,37*
Vanaf
Amsterdam City Center Private Historical Walking ...
Geclassificeerd als nr. 31 van 574 dingen om te doen in Amsterdam
19 december 2016 beoordeeld

Dit is een kerk, die veel gebruikt wordt voor concerten, daarvoor is hij goed geschikt. Het onderhoud binnen is matig, geld is altijd een punt.

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik drink niet en ik verafschuw rokende mensen. En als ik buiten zit, wil ik in de zo'n zitten. Kortom, mensen zoals ik kunnen de Duif beter overslaan. Vlakbij, aan de andere kant van de Schippersgracht, zijn zonovergoten (als die schijnt natuurlijk) terrassen.

29 juli 2016 beoordeeld

prima restaurant heerlijk gegeten voor een aantrekkelijke prijs met een ruime keuze en voortreffelijke wijn kaart

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk om gewoon door te wandelen inclusief de vele wandelstokken en zijstraten er tussen.
Leuke plekjes ook om te eten

Bekijk meer beoordelingen
25 juli 2016 beoordeeld

Deze gracht loopt in de buurt van de hippe 9 straatjes. Er is altijd iets te beleven op de grachten. Talloze bootjes, van klein tot groot, varen hier dag en nacht op en af. Rust even op de kade en geniet van het uitzicht of slenter langs het water en geniet van al het moois dat deze stad te bieden heeft!

Reizigers die De Duif bekeken, bekeken ook

In De Duif geweest? Deel je ervaringen!