Marloes B
Eindhoven, Nederland

Modern fijn hotel

Beoordeling van YOTEL Amsterdam
4,0 van 5 bollen24 jul 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Modern fijn hotel, goede bedden en heerlijke douche, van alle gemakken voorzien, goede fietsen te huur. Prima ontbijt, gezellige bar en ligt leuk aan het kanaal. Op loopafstand van het IJ, met IJveer binnen enkele minuten in het centrum van Amsterdam.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 jul 2021
Hey marloesb769,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij YOTEL Amsterdam Noord! Wij vinden het fijn dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons met in het bijzonder het bed en de regendouche. Hopelijk tot binnenkort voor een bezoek aan YOTEL of het KOMYUNITI restaurant en bar.

• Official Site
  • Booking.com
0.9 km van YOTEL Amsterdam
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 21 juli 2021

Yotel is kersvers en heeft een prachtige tuin aan het water, met hip Fermob-meubilair. Met de fiets de pont op, op en top NL-ervaring, en zo de stad in. NDSM ligt achter de hoek. Ontsnap aan de drukte van de stad zonder er uit te moeten. Top!

Datum van verblijf: juli 2021
YOTEL Amsterdam, Guest Services / Front Office van YOTEL Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Hey VickyGeb1974,

Bedankt voor deze 5 sterren beoordeling en het kiezen van YOTEL Amsterdam Noord! Wij zien u graag weer terug voor nog een bezoek aan onze tuin met terras aan het water! Hopelijk tot snel bij YOTEL.

Beoordeeld op 14 juli 2021

Het was een leuk verblijf
Nette kamers
Hyper modern!
Mooi uitzicht
En vriendelijk personeel!
Handig om zelf te kunnen inchecken!
Kindvriendelijk! (Baby van 1jaar oud)
Minpuntje geen usb c poorten en redelijk hard matras!

Datum van verblijf: juli 2021
YOTEL Amsterdam, Guest Services / Front Office van YOTEL Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2021

Hey dwaute320497,

Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Modern, schoon en efficiënt is in onze ogen de perfecte basis voor een goed verblijf. Fijn dat u dit zo ervaren heeft! Ook bedankt voor de tip over de USB-C poorten. Hopelijk tot binnenkort bij YOTEL Amsterdam Noord.

Beoordeeld op 18 april 2021

Prima verblijf gehad in Yotel Amsterdam. Mooie ruime kamer en uitstekend corona ontbijt op de kamer. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Geen vraag is teveel . Op loopafstand van centrum of via de gehuurde fiets bij het hotel. Aanrader voor verblijf in Amsterdam

Datum van verblijf: maart 2021
YOTEL Amsterdam, Guest Services / Front Office van YOTEL Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2021

Hey FranzFriedrich123,

Bedankt voor het delen van uw 5 sterren beoordeling! Ons Mission Control team staat 24/7 voor u klaar! Leuk dat u de stad heeft verkend per fiets, zeker een goede keuze. Voor tips op Amsterdam Noord kunt u ook altijd terecht bij ons.

Hopelijk tot snel bij YOTEL!

YOTEL Team

Beoordeeld op 9 februari 2021 via mobiele applicatie

De kamer was perfect fijn en ruim we hadden mooi uitzicht. Kamer was ook super schoon en naar verwachting. Personeel was heel vriendelijk zeker een aanrader en zal het hotel zeer zeker nog eens bezoeken!

Datum van verblijf: februari 2021
Youri Luimes, Gastenservice/Front Office van YOTEL Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2021

Beste Anoniemm129,

Wat een geweldige 5-sterren beoordeling.

We zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van ons vriendelijke personeel en onze schone kamers met een mooi uitzicht. Graag verwelkomen wij u snel terug bij YOTEL Amsterdam!

YOTEL Team

Beoordeeld op 18 december 2020

helaas vroegtijdig uitgecheckt door privé omstandigheden, geen retour van ontbijt en toeristenbelasting. waarom moet dit 200 letters bevatten, begrijp ik niet dus ik schrijf hier zo maar wat op zodat dit verzonden kan worden

Datum van verblijf: december 2020
Youri Luimes, Gastenservice/Front Office van YOTEL Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2020

Beste Martin,

Bedankt voor uw review.

We vinden het erg vervelend dat u vroegtijdig YOTEL Amsterdam moest verlaten in verband met privé omstandigheden. In verband met boekingen via een derde partij en regelgeving van de gemeente is het in uw geval helaas niet mogelijk om het ontbijt en de toeristenbelasting te retourneren.

Wij vinden het fijn dat u alsnog heeft genoten van het hotel concept en hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij YOTEL Amsterdam.

YOTEL team