Museum Ons'Lieve Heer Op Solder

vanaf US$ 78,15
vanaf US$ 7,81
vanaf US$ 34,87
Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Een van de meest stijlvolle kerken die ik tot nu toe heb gezien. Het is een interessant en leerrijk verhaal dat veryeld wordt op dr podcast. Dit museum valt goed te combineren met enkele top musea in de buurt.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020

Een kerk verstop op de zolderverdieping van een burgerwoning uit de tijd dat het katholieke geloof slechts tersluiks werd toegestaan.
De moeite waard, zeker met de audiogids !

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 30 juni 2020

Heel interessant, zeker de moeite om te bezoeken, maar in Corona tijd vergeet niet op voorhand te boeken

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 7 juni 2020 via mobiele applicatie

Top museum! Ook heel goed te doen met kids! Ze hebben een speciale rondleiding! Je leert veel over de tijd van toen

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 14 maart 2020

Mooi museum wat werd gebruikt als schuilkelder!
Erg mooi gemaakt, zeer kindvriendelijk dus ook voor kinderen goed te bezoeken! Top!

Datum van activiteit: december 2019