“Een prachtig gebouw”

US$ 10,55*
Vanaf
Privé 90 minuten durende Amsterdam Kickstart Tour
31 mei 2018 beoordeeld

Een prachtig gebouw doordrenkt van geschiedenis en prachtige architectuur! Dit prachtige treinstation is zeker een van de mooiste dingen die ik heb gezien!

28 mei 2018 beoordeeld

ik ben dol op het centraal! het winkelaanbod is heel compleet, de horeca neemt toe in kwaliteit. toen ik hoogzwanger was, ging ik met de tram naar Cs, en vermaakte me kostelijk een paar uurtjes, en was zo weer thuis. het is tegenwoordig een fijne plek om te vertoeven, mooie passages, en alles voor handen

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot maar alles staat goed aangegeven We hebben een kluisje gehuurd wat ideaal was.Kregen daar hulp bij van vriendelijk personeel

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is groot en een geweldig mooi gebouw (buitenkant). De passage richting het pontje om de overkant van IJ te gaan is schitterend.

Bekijk meer beoordelingen
26 mei 2018 beoordeeld

Wanneer je door Centraal Station wilt moet je tenminste 20 euro op je pasje hebben anders kom je er niet in.

Reizigers die Centraal Station bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Centraal Station geweest? Deel je ervaringen!