Canal House
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
Agoda.com
8 augustus 2015 beoordeeld

Zeer leuk boetiekhotel langs de Keizersgracht.Ideaal om Amsterdam te verkennen.Zeer vriendelijk personeel,spreken wel liever Engels dan Nederlands!...
Alles op loopafstand, gezellige restaurantjes,leuke winkels in de negen straatjes.We hebben ook eens fietsen gehuurd in het hotel, ideaal om het Vondelpark en het Museumplein te bezoeken. Zeker een aanrader!

Kamertip: Sommige kamers hebben een open badkamer!
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
31 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi hotel! Heel luxe en veel comfort. Goede ligging. Fijne bar.
Ook heel mooie kamer en fijn bad.
Als wij naar Amsterdam gaan nemen wij geen ander hotel meer als deze De rest valt heel erg tegen.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
19 november 2014 beoordeeld

Zeer hartelijke ontvangst door lieve mensen! Prachtige kamer in een gebouw dat charme heeft en typisch is voor de stad. Uitstekende ligging om de stad te bezoeken. Mooie inrichting en gezellige ontbijtruimte.

Kamertip: Onze kamer had uitzicht op de tuin en was zeer rustig, maar de grachten-voorzijde is ook niet druk.
  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner
20 augustus 2013 beoordeeld

Dit hotel is gewoonweg super! Een heel vriendelijke service aan de receptie (o.m. een gekoeld doekje bij aankomst om je gezicht te verfrissen...) en prachtige kamers. Ook het ontbijt was meer dan voldoende. Al vonden we het wel en beetje jammer dat het niet mogelijk was om een spiegeleitje te bestellen. Ook de locatie is schitterend om de binnenstad te ontdekken. Wij komen zeker terug!!

Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
21 februari 2013 beoordeeld

Ik werd verrast op valentijnsdag met een romantische avond in Amsterdam. En waar kan dat beter dan aan de grachten. Ik werd bij the canal house ontvangen met een glas champagne en naar mijn kamer gebracht. De rondleiding door het hotel gaf een inkijkje inhet geweldige authentieke grachtenpand dat supermooi is verbouwd. Ze hebben zich niet ingehouden met het design... De kamer met uitzicht op de Keizersgracht was erg gaaf, het uitzicht geweldig. Bijna zonde om te gaan slapen.
Na een heerlijk diner bij Restaurant Anna in de Warmoesstraat, ook zo'n geweldige plek, een echte aanrader, hebben we heerlijk geslapen. Het bed was groot, dus we waren elkaar 's nachts afentoe kwijt. Maar het bed lag heerlijk.
Het ontbijt krijgt een speciale vernoeming: een zalig Frans ontbijtje met de beste croissants ever! Verder alles in overvloed: fruit, eitjes, yoghurt, speciale kaasjes, zoetigheden. Het enige puntje is dat de jam in potjes wat beter had gekund (home made jam). Het ontbijt is inbegrepen , dus maak er vooral gebruik van in plaats van in de stad een tentje te zoeken, want dat valt vaak tegen.
Overall was alles top. Ga hier heen als je naar Amsterdam komt, maar (in ons geval) helemaal leuk als je in de stad woont en je even toerist in je eigen stad wilt voelen. Dan beleef je alles gewoon net weer even anders.

Kamertip: Neem een kamer aan de voorzijde met uitzicht op de gracht.
  • Verbleef: februari 2013, reisde met een partner