“Klein maar prettig hotel”
Beoordeling van Canal House

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Canal House
Beoordeeld als nr. 21 van 371 hotels in Amsterdam
16 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nachtje met buitenlandse collega's doorgebracht in Canal House hotel. Vriendelijke ontvangst en de kamers zijn verzorgd, schoon en mooi ingericht. Parkeren op grachten want voor valetparking moet je even geduld hebben. Ontbijt is niet super uitgebreid maar verder prima.

Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
Kristeld D, General Manager van Canal House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear Richard,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaringen te delen met andere reizigers! Altijd waardevol en zeer gewardeerd.
Blij om tevernemen dat alles naar wens is geweest en u en uw collegas een fijn verblijf hebben gehad. Dit zal ik zeker aan mijn gehele team doorgeven.

Tot een volgend verblijf!

Gastvrije groet, Kristel

Schrijf een beoordeling

8 augustus 2015 beoordeeld

Zeer leuk boetiekhotel langs de Keizersgracht.Ideaal om Amsterdam te verkennen.Zeer vriendelijk personeel,spreken wel liever Engels dan Nederlands!...
Alles op loopafstand, gezellige restaurantjes,leuke winkels in de negen straatjes.We hebben ook eens fietsen gehuurd in het hotel, ideaal om het Vondelpark en het Museumplein te bezoeken. Zeker een aanrader!

Kamertip: Sommige kamers hebben een open badkamer!
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
31 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi hotel! Heel luxe en veel comfort. Goede ligging. Fijne bar.
Ook heel mooie kamer en fijn bad.
Als wij naar Amsterdam gaan nemen wij geen ander hotel meer als deze De rest valt heel erg tegen.

Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
19 november 2014 beoordeeld

Zeer hartelijke ontvangst door lieve mensen! Prachtige kamer in een gebouw dat charme heeft en typisch is voor de stad. Uitstekende ligging om de stad te bezoeken. Mooie inrichting en gezellige ontbijtruimte.

Kamertip: Onze kamer had uitzicht op de tuin en was zeer rustig, maar de grachten-voorzijde is ook niet druk.
  • Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
20 augustus 2013 beoordeeld

Dit hotel is gewoonweg super! Een heel vriendelijke service aan de receptie (o.m. een gekoeld doekje bij aankomst om je gezicht te verfrissen...) en prachtige kamers. Ook het ontbijt was meer dan voldoende. Al vonden we het wel en beetje jammer dat het niet mogelijk was om een spiegeleitje te bestellen. Ook de locatie is schitterend om de binnenstad te ontdekken. Wij komen zeker terug!!

Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
21 februari 2013 beoordeeld

Ik werd verrast op valentijnsdag met een romantische avond in Amsterdam. En waar kan dat beter dan aan de grachten. Ik werd bij the canal house ontvangen met een glas champagne en naar mijn kamer gebracht. De rondleiding door het hotel gaf een inkijkje inhet geweldige authentieke grachtenpand dat supermooi is verbouwd. Ze hebben zich niet ingehouden met het design... De kamer met uitzicht op de Keizersgracht was erg gaaf, het uitzicht geweldig. Bijna zonde om te gaan slapen.
Na een heerlijk diner bij Restaurant Anna in de Warmoesstraat, ook zo'n geweldige plek, een echte aanrader, hebben we heerlijk geslapen. Het bed was groot, dus we waren elkaar 's nachts afentoe kwijt. Maar het bed lag heerlijk.
Het ontbijt krijgt een speciale vernoeming: een zalig Frans ontbijtje met de beste croissants ever! Verder alles in overvloed: fruit, eitjes, yoghurt, speciale kaasjes, zoetigheden. Het enige puntje is dat de jam in potjes wat beter had gekund (home made jam). Het ontbijt is inbegrepen , dus maak er vooral gebruik van in plaats van in de stad een tentje te zoeken, want dat valt vaak tegen.
Overall was alles top. Ga hier heen als je naar Amsterdam komt, maar (in ons geval) helemaal leuk als je in de stad woont en je even toerist in je eigen stad wilt voelen. Dan beleef je alles gewoon net weer even anders.

Kamertip: Neem een kamer aan de voorzijde met uitzicht op de gracht.
  • Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
11 februari 2012 beoordeeld

Geweldig hotel, goede keuken, super aardig personeel!

Kamertip: Great room geboekt en dat was het exact! Heerlijk geschaatst voor de deur. Ontbijt sober, maar gewel ...
  • Verbleef: Februari, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
The Hoxton, Amsterdam
Hotel Estherea
nr. 17 van 371 in Amsterdam
3.953 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Canal House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Canal House

Adres: Keizersgracht 148, 1015 CX Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Grachtengordel
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 17 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 22 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 24 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 33 familiehotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 256 - € 564 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Canal House 4*
Aantal kamers: 23
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Canal House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Canal Hotel Amsterdam
Canal House Amsterdam
Canal House Hotel Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?