Vandaag geopend: 12:00 - 19:00

vanaf US$ 109,87
vanaf US$ 42,62
vanaf US$ 85,73
Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

Meerdere malen al geweest en elke keer weer stil ervan. Hoop dat wij deze tragedie nooit vergeten. Must see in Amsterdam

Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Vanwege de Corona was het heel erg rustig. Hierdoor wordt het allemaal nog veel indrukwekkender dan dat het eigenlijk al is.
Het blijft enorm belangrijk dat we dit verhaal niet vergeten en blijven vertellen.
Alles was prima Corona proof geregeld.
Aanrader voor alle Nederlanders en Amsterdammers om juist nu in deze periode te gaan bezoeken.

Beoordeeld op 21 september 2020

Samen met mijn zusje en nichtje van 9 jaar naar het Anne Frankhuis geweest. De inhoud van het museum is hartstikke goed: het verhaal wordt goed uiteengezet en de audiotour is super duidelijk.
Er wordt echter helemaal geen rekening gehouden met de coronamaatregelen!!! Buiten doet het personeel een beetje spastisch over afstand houden en tijdsloten, maar eenmaal binnen is er nul controle. Bij het betreden van het achterhuis zelf was het zelfs zo erg dat we met zijn tienen in een kleine ruimte stonden welke géén ventilatie had. Er was niemand van het museum die in de gaten hield hoe de doorstroming was, en er stond nergens aangegeven hoe veel mensen er per ruimte mochten zijn.
Dit vond ik wel echt heel erg slecht, vooral nu er zo veel besmettingen weer zijn in Amsterdam.
Heel erg jammer dat het zo moest gaan, want het museum is zeker de moeite waard.

Beoordeeld op 19 september 2020

We hadden ook het inleidend programma vooraf. Zeer informatief en erg goed gebracht, in korte tijd wel echt de essentie. Zeer indrukwekkend om dan het achterhuis te bezoeken, het dagboek van Anne Frank echt te kunnen zien. Ik was samen met mijn zoontje van 10. Hij had al e.e.a. gelezen over Anne Frank en was ook erg onder de inruk.

Beoordeeld op 19 september 2020

In juni al kaarten gereserveerd. Buiten alles Coronaproof geregeld. Binnen niet! Teveel mensen voor die piepkleine kamertjes zonder ventilatie. Teveel bezoekers in te kleine ruimte. Geen host die verzoekt om door te lopen of om mensen te laten wachten. Ik vond het ongeoorloofd. Er stond ook niet aangegeven hoeveel mensen er maximaal in een ruimte mogen. Iets wat je in andere musea wel ziet. Heel jammer: hier loop je dus ongewild een infectie op. Als ik dit had geweten was ik er niet naar toe gegaan!
Indien de veiligeid niet geborgen kan worden k7n je beter het museum tot nadere berichtgeving sluiten.
Informatieverstrekking in het museum was prima!