“Moet je gezien hebben”

US$ 29,43*
Vanaf
Joodse wijk Anne Frank wandeling in Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 2 van 574 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Wegens vernieuwingswerkzaamheden is het Anne Frank Huis van half oktober 2017 tot half januari 2018 alleen toegankelijk met een online ticket met tijdslot. De vraag naar online tickets is vaak groter dan het aanbod, met name tijdens de vakantieperiodes en in de weekenden. We raden je daarom aan om je bezoek aan het Anne Frank Huis te plannen en tijdig een online ticket te kopen. Online tickets worden twee maanden vooruit via de website vrijgegeven. We hopen dat je een geschikte datum kan vinden en we je kunnen verwelkomen in ons museum.
15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden onze tickets online gekocht wat een goed idee bleek te zijn. 10 minuutjes op voorhand moet je ter plaatse zijn en je kan direct binnen. Heb je geen online tickets kan je pas om 15.30u binnen en sta je gemakkelijk 2 u in de rij buiten. De rondleiding duurt ongeveer 1 uurtje wat perfect is.

14 maart 2017 beoordeeld

We zijn met het gezin hier geweest. Heel indrukwekkend wat zij hebben doorgemaakt als familie. Kun je bijna niet voorstellen, maar het heeft de kinderen wel aan het denken gezet. Het is er wel klein, dus je bent er zeker binnen 10 minuten weer weg. Helaas mag je geen foto's maken.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets wat je n keer in je leven gezien moet hebben, maar eigenlijk binnen 5 min voorbij is. T huis is heel klein, en eigenlijk mag je nergens in/ aan komen en sta je ook zo weer buiten.

9 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin hier geweest. Ontzettend indrukwekkend.
Dat je geen foto's mag maken is heel begrijpelijk! Mede daardoor loopt het ook goed door.
Zeker aan te raden vtv te reserveren want het is altijd druk en dan mag je toch die enorme rij voorbij lopen.
Zeker de moeite waard wanneer je toch in Amsterdam bent. Was voor ons zelfs de reden voor een 2-daags bezoek Amsterdam.

Bekijk meer beoordelingen
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig, als je het verhaal kent. Voel je de sfeer in het huis. Je voelt je er helemaal in zitten. Het is een bijzondere ervaring.

Reizigers die Anne Frank Huis bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Anne Frank Huis geweest? Deel je ervaringen!