8 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 380
travelup.comUS$ 359
Prestigia.comUS$ 381
Beoordeeld op 28 februari 2022

Samen met onze dochter van 7 jaar zijn we een weekend wezen slapen in dit mooie hotel.
We hebben heerlijk gedineerd in Bottels& jars.
Het ontbijt was super, zo konden we n lekkere omelet bestellen en voor onze dochter pannenkoekjes
Het personeel was erg aardig en erg behulpzaam
De locatie was erg goed, we konden lopend overal naar toe.
We hebben een heerlijk weekend gehad.

Datum van verblijf: februari 2022
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

Beste gast,

Wauw! Hartelijk dank voor het delen van uw geweldige ervaring met ons. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven.
Het zal ons een genoegen zijn u opnieuw te verwelkomen in NH Collection Barbizon Palace.

Vriendelijke groeten,

Algemeen directeur NH Collection Barbizon Palace

Beoordeeld op 26 februari 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad bij Barbizon Palace samen met een zes gangen menu met wijn arrangement bij restaurant Vermeer. Heel mooie kamer met een uitzicht op het centraal station! Zeker een aanrader

Datum van verblijf: februari 2022
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2022

Beste gast,

We kijken uit naar uw volgende reis naar Amsterdam en hopen u weer te mogen verwelkomen bij NH Collection Barbizon Palace.

Vriendelijke groeten,
General Manager NH Collection Barbizon Palace

Beoordeeld op 30 januari 2022

Eerste weekend na einde lockdown, het was nog wel rustig in het hotel, vooral veel Nederlanders in de stad. Inchecken ging goed en een dag extra geboekt op kamer 447. Helaas deed de airco het niet maar gelukkig kon ik een raam openzetten. Had geen zin in verhuizing en zo warm was het ook niet. Met een vriend in de bar wat gedronken, vriendelijke service, kamer goed schoon en ruim. Dit hotel is altijd een aanrader vooral vanwege de locatie. De hamburger als maaltijd is echt een aanrader, heerlijk, die is niet beter te krijgen.

Kamertip: Een kamer met uitzicht is het beste.
Datum van verblijf: januari 2022
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2022

Dear Mr.Roberto f,

Thank you very much for sharing your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Barbizon Palace.
Thanks to your feedback we are able to improve our services daily.

It will be our pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace.
Kind regards,
General Manager

Beoordeeld op 5 november 2021

Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Ruime keuze aan het ontbijtbuffet (verschillende soorten brood, cornflakes, yoghurt, beleg, eitjes, verse fruitsappen, ...).
We hadden een mooie kamer met veel opbergruimte, groot bed en fijne verzorgingsproducten in de badkamer.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven.

We zijn erg blij om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf hier bij ons en we zullen deze recensie zeker delen met ons team.

We kijken uit naar uw volgende bezoek in Amsterdam en het zou ons een genoegen zijn u nogmaals te verwelkomen bij NH Collection Barbizon Palace.

Met vriendelijke groeten,

Algemeen manager

Beoordeeld op 20 oktober 2021

Top locatie. Pal in het centrum, met privé parking ondergronds, tegen betaling. Het feit dat er honden in het hotel mogen tegen een vergoeding van 35Euro is een pluspunt. Kregen zelfs een zakje met hondenkoekjes. Ontbijt was voor 18euro goed maar niets speciaals. Onmogelijk om een citroenthee te verkrijgen. Brood was veel te hard afgebakken. Er is genoeg mogelijkheid om net om de hoek te ontbijten. Vraag wel naar een kamer iets hoger gelegen want op het 2e verdiep is er vooral in het week end veel straatlawaai. Bedden zijn goed maar hoofdkussens trekken op niets, veel te slap waardoor 's morgens nekpijn. Cappuccino kost 4.95 in de bar, zonder koekje of wat cacao erop. Goed hotel maar iets te duur voor hetgeen je krijgt. Je betaald eigenlijk voor de ligging.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2021

Geachte gast,

Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten.
Uw feedback is erg belangrijk voor ons om onze service en faciliteiten te verbeteren.

We betreuren het wel dat we niet helemaal aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zijn zeer geïnteresseerd in uw feedback over uw verblijf. Mogen wij u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen over uw ervaring? Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,

Hotel directeur