6 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 189
Trip.comUS$ 210
getaroom.comUS$ 216
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Top locatie. Pal in het centrum, met privé parking ondergronds, tegen betaling. Het feit dat er honden in het hotel mogen tegen een vergoeding van 35Euro is een pluspunt. Kregen zelfs een zakje met hondenkoekjes. Ontbijt was voor 18euro goed maar niets speciaals. Onmogelijk om een citroenthee te verkrijgen. Brood was veel te hard afgebakken. Er is genoeg mogelijkheid om net om de hoek te ontbijten. Vraag wel naar een kamer iets hoger gelegen want op het 2e verdiep is er vooral in het week end veel straatlawaai. Bedden zijn goed maar hoofdkussens trekken op niets, veel te slap waardoor 's morgens nekpijn. Cappuccino kost 4.95 in de bar, zonder koekje of wat cacao erop. Goed hotel maar iets te duur voor hetgeen je krijgt. Je betaald eigenlijk voor de ligging.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2021

Geachte gast,

Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten.
Uw feedback is erg belangrijk voor ons om onze service en faciliteiten te verbeteren.

We betreuren het wel dat we niet helemaal aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zijn zeer geïnteresseerd in uw feedback over uw verblijf. Mogen wij u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen over uw ervaring? Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,

Hotel directeur

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Schoon , goed bed , super vriendelijk personeel , perfecte ligging en ontbijt is goed verzorgd . Dit zijn de kenmerken van het hotel . Prijs-kwaliteitverhouding is nu goed . Kortom een aanvulling op een geweldig weekend uit .

Datum van verblijf: augustus 2021
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen.

Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij NH Collection Barbizon Palace.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst wederom verwelkomen.

Beoordeeld op 11 augustus 2021

De locatie is ideaal vlakbij het centraal station en meteen ben je in het centrum. Het eten en bediening in de bar Bottles en Jars was subliem! Een aantal gangen waren bereid door Chef-kok Chris Naylor die de leiding heeft over sterrestaurant Vermeer in het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Geachte gast,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen in een aangename sfeer waar persoonlijke service en comfort voorop staan.

Wij kijken ernaaruit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 juli 2021 via mobiele applicatie

Bijzonder vriendelijk en kundig ontvangst. Tijdens mijn verblijf enkele problemen ondervonden, deze zijn door Daniel fantastisch opgelost. Goede kamers met prachtig uitzicht. Ontbijt is zeer uitgebreid en ook daar weer erg vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde alleen
Ludo de Jong, General Manager van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2021

Beste Gast,

Graag willen wij u bedanken voor uw fantastische beoordeling. Het is onze passie om onze service en faciliteiten in het hotel te verbeteren waar mogelijk en wij streven ernaar onze gasten zich thuis te laten voelen, ver weg van thuis.

Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen bij NH Collection Barbizon Palace.

Beoordeeld op 5 juli 2021

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie kregen we veel en goede tips voor eten en bezienswaardigheden. De kamer was heel netjes en erg leuk gesitueerd. Al met al zeker aan te raden!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Collection Barbizon Palace, Overig van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2021

Beste Gast, Bedankt voor uw fantistische beoordeling. We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in het NH Collection Barbizon Palace. We doen altijd ons uiterste best om onze gasten een buitengewoon gevoel te geven. Uw review zal gedeeld worden met het hele team. Dit is een geweldige beloning voor hun harde werk. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in NH Collection Barbizon Palace en kijken uit naar uw volgende bezoek aan Amsterdam. Met vriendelijke groet, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace