Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met zeer goede service! Lekker eten en uitstekende schone kamers. Klantvriendelijk en het personeel staat voor je klaar. Vooral de conciërge staat met raad en daad voor je klaar. Je voelt je echt bijzonder!!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Conings M, General Manager van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2017

Beste Debby,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Het is altijd fijn te horen dat onze gasten een prettig verblijf bij ons hebben gehad.

Onze conciërges zijn de 'sleutels' naar de stad. Zij proberen onze gasten zo goed mogelijk te informeren, of het nu kaartjes zijn voor musea, die ene voetbalwedstrijd of het hipste restaurantje dat nog bijna niemand kent betreft.

Wij hopen u graag snel weer te verwelkomen in ons hotell.

Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het is een plezier terug komen in dit hotel! De deur vliegt voor je open, je wordt naar de balie begeleid. Alsof je een VIP bent! De kamers zijn erg mooi gerenoveerd. Het ontbijt is erg druk maar zeker de moeite waard. Ik kom graag weer terug

Reistype: Reisde voor zaken

Beste Partybear,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review.

Wij vinden het fijn te horen dat u en uw gezelschap een prettig verblijf bij ons hebben gehad.

Heeft u tijdens het ontbijt ook al eens een speciaal voor u gemaakte Eggs Benedict gehad? Dat is zeker een aanrader voor uw volgende bezoek.

Wij hopen u en uw gezelschap graag snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel met centrale ligging nabij centraal station. Prima uitvalsbasis voor stadsbezoeken. Kamers zijn erg mooi en netjes, goed verzorgd en onderhouden. Ruim en goed ontbijt, Al met al een prima hotel.

Reistype: Reisde voor zaken
Conings M, General Manager van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2017

Beste Tom,

Hartelijk dank voor uw tijd om deze review te schrijven en feedback te geven. Wij stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring met ons deelt.

Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij NH Collection Barbizon Palace. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 11 oktober 2017

Dit hotel is super centraal gelegen, naast de Zeedijk met zijn leuke cafés, restaurants en eetgelegenheden. Maar het is ook gunstig te bereiken met openbaar vervoer, waarbij het Centraal Station aan de overkant ligt. Het personeel is vriendelijk en service gericht. Kamers zijn mooi en goed onderhouden waarbij sommige kamers hun karakteristieken van vroegere tijden behouden hebben.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Conings M, General Manager van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017

Beste SM,

Hartelijk dank voor uw fantastische review en feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring met ons deelt.

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij NH Collection Barbizon Palace. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 5 oktober 2017

Prima plek. Aardige staf. Schoon en prettig verblijf. Op loop afstand naar station en dichtbij de meeste plaatsen. Makkelijk met de tram overal te komen. Vooral makkelijk te bereiken na een avondje uit gaan.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Conings M, General Manager van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Beste Martydutch,

Hartelijk dank voor uw goede feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring met ons deelt. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij NH Collection Barbizon Palace.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen.