Vandaag geopend: 11:00 - 17:00

vanaf US$ 20,62
vanaf US$ 30,14
vanaf US$ 31,20
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Met één ticket kun je vijf locaties, binnen een maand, bezoeken . Alle locaties laten een deel van de Joodse geschiedenis zien.
Het Joods Historisch Museum heeft zowel een vaste tentoonstelling als wisselende, tijdelijke.
Het blijft iedere keer indrukwekkend. Veel informatie en bijzondere voorwerpen.
Het museum ligt in het hart van Amsterdam, is goed bereikbaar met openbaar vervoer of lopend.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Zo veel informatie en ik begrijp er nog steeds maar weinig van. Wat ik nu wel weet is dat het veel breder is dan ik aanvankelijk dacht. Maar wat het nou precies inhoudt weet ik nog steeds niet!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Ik ben net terug van een reis naar Israël, waar ik veel heb gezien. Het was veel informatie in een korte tijd. Dit bezoek heeft mij meer verdieping gegeven in de Joodse cultuur en dagelijks leven. Het was de verdieping waar ik naar op zoek was.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

Op 4 mei samen het Joods Cultureel Kwartier bezocht. Begonnen bij het historisch museum en met name de twee geschiedenis delen erg interessant. Daarna naar de Schouwburg met confronterende beelden/vragen. En tenslotte naar het Holocaust museum met een relatief kleine expositie die een grote impact heeft!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019

Een indrukwekkend bezoek gebracht aan het Joods Historisch museum. Bijzonder en indrukwekkend. Voor iedereen aan te raden.

Datum van activiteit: mei 2019