Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Irene K

Hier weten ze wat hospitality betekent!

4,0 van 5 bollen20 jan 2025 beoordeeld
Alleen de entree al op de binnenplaats is een genot. Wij kregen een warm welkom door een zeer professionele staf die je met alle egards ontvangt. We hadden een prachtige kamer met uitzicht op de gracht en een heerlijk groot bed. Wat verder opviel is de heerlijke geur die je overal in de gangen ruikt. De service is geweldig; hier weten ze nog echt wat het woord hospitality betekent!
Datum van verblijf: januari 2025
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stefan Melcherts, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 jan 2025
Thank you for taking the time to share your detailed feedback with us regarding your recent stay at Sofitel Legend The Grand Amsterdam. We truly appreciate your thoughtful review and the opportunity to learn from your experience.

We are delighted to hear that our ambassadors made a positive impression. They will be thrilled to hear that they contributed to your wonderful experience and we are happy that our courtyard gave that extra touch to your stay.

Ensuring guest satisfaction is at the forefront of everything we do, and our team of ambassadors is dedicated to providing the exceptional five-star service we are renowned for.

When you plan your next trip to Amsterdam, we hope you will consider staying with us again at The Grand.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 149
  • Hotels.com
    € 134
  • Agoda.com
    € 117
  • Skyscanner.com
4.2 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 269
  • Hotels.com
    € 288
  • Agoda.com
    € 252
  • Expedia.com
    € 268
2.0 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Zwembad
€ 149
  • Skyscanner.com
    € 149
  • Official Site
    € 131
  • Hotels.com
    € 166
3.7 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Vervoer van/naar luchthaven
€ 574
  • Hotels.com
    € 574
  • Agoda.com
    € 539
  • Expedia.com
    € 573
0.6 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • Trip.com
    € 436
  • Priceline
    € 463
0.8 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
  • Expedia.com
    € 413
  • travelup.com
0.5 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 218
  • Skyscanner.com
0.5 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 199
  • Expedia.com
    € 201
1.4 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Tribe
    € 169
  • Booking.com
  • Priceline
    € 169
4.3 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
  • Trip.com
    € 200
  • Priceline
    € 200
4.5 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordelingen (3.880)
Beoordelingen filteren
3.880 resultaten
Waardering van reizigers
3.071
544
153
66
46
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.071
544
153
66
46
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.880 beoordelingen
Beoordeeld op 29 december 2024 via mobiele applicatie

We hadden de eer om terug te keren bij het Sofitel in Amsterdam en het was geweldig. Een prachtig, ruim appartement, het hotel feestelijk aangekleed vanwege de kerstdagen, personeel wat werkelijk alles voor je doet - zo kan ik nog wel even doorgaan. Absolute aanrader, en jammer dat we er slechts 1 nacht konden zijn!

Datum van verblijf: december 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Kai W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stefan Melcherts, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2024

We are delighted to hear about your positive experience during your recent stay at Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Thank you for sharing your feedback with us, and for allowing us the opportunity to be a part of your Amsterdam experience.

Guest satisfaction is our top priority, and our ambassadors are committed to upholding the high standard of five-star service that we are known for, ensuring every guest receives nothing short of excellence.

It would be our pleasure to welcome you back to The Grand when your travels bring you to Amsterdam again.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 december 2024 via mobiele applicatie

Waanzinnig. Alles klopt. Super vriendelijke bediening. Heerlijke kamer met een fantastisch bed. En een luxe la carte ontbijt. We hebben echt genoten. Jullie weten echt hoe je mensen in de watten moet leggen. Is echt een prachtige belevenis!

Kamertip: Laat je lekker onderdompelen
Datum van verblijf: december 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank aanpim
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stefan Melcherts, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2024

We are delighted to hear about your positive experience during your recent stay at Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Thank you for sharing your feedback with us, and for allowing us the opportunity to be a part of your Amsterdam experience.

It is wonderful to hear that our attentive ambassadors contributed to your satisfaction during your stay. We will gladly pass on your compliments to the team as recognition for their exceptional efforts.

Guest satisfaction is our top priority, and our ambassadors are committed to upholding the high standard of five-star service that we are known for, ensuring every guest receives nothing short of excellence.

Should your travels bring you back to Amsterdam, we would love to welcome you back to The Grand.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 december 2024

Ik heb zelden in zo’n heerlijk hotel overnacht. De kamer en ook het bed is fantastisch. Wij hebben ontbijt op de kamer genomen. Dat voelde echt als een luxe. De rest van het hotel heeft alle faciliteiten die je kunt wensen. Het personeel is uitmuntend. Lekker centraal gelegen in Amsterdam ook. Oh ja, je krijgt heerlijke chocolade op de kamer en een mooi glas bij aankomst.

Datum van verblijf: december 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank peterpaulw2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stefan Melcherts, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2024

We are thrilled to learn that you had a positive experience during your recent stay at Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Thank you for sharing your feedback with us; it is truly rewarding for our team to know that we succeeded in making your stay enjoyable.

It is wonderful to hear that you appreciated the incredible location of our hotel and thank you for your kind words about our ambassadors. We will certainly share your kind words with the team as recognition for their excellent service.

Guest satisfaction is our top priority, and our ambassadors are committed to upholding the high standard of five-star service that we are known for, ensuring every guest receives nothing short of excellence.

We hope to have the pleasure of welcoming you back to The Grand for another memorable stay in Amsterdam.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 november 2024

Wat een fantastisch hotel! Alles klopt van aankomst tot vertrek. Vriendelijk personeel, die het de gasten naar de zin willen maken.

De bedden slapen heerlijk. Of je in wolken ligt.

Veel hotels gezien, maar dit ontbijt overtreft alles!

Wij komen zeker weer terug!

Datum van verblijf: november 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Madelon B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stefan Melcherts, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2024

We are thrilled to learn that you had a positive experience during your recent stay at Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Thank you for sharing your feedback with us; it is truly rewarding for our team to know that we succeeded in making your stay enjoyable.

Ensuring guest satisfaction is at the forefront of everything we do, and our team of ambassadors is dedicated to providing the exceptional five-star service we are renowned for.

It would be our pleasure to welcome you back to The Grand when your travels bring you to Amsterdam again.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2024

Wat een fantastische ervaring! Een hotel midden in het centrum, geholpen door ontzettend lieve mensen, een schone, mooie kamer en heerlijk gegeten bij Bridges! Door één nachtje weg toch het gevoel van een kleine vakantie. Zeker het aanraden waard!

Datum van verblijf: oktober 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Marjolein N
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stefan Melcherts, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2024

We extend our sincere gratitude for your thorough review of your stay at Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Your insights are invaluable to us, and we are grateful for the time you have taken to share them.

It is wonderful to hear that you appreciated the incredible location of our hotel and we are absolutely delighted to hear that your dining experience at Bridges was such a memorable one. Your kind words about our culinary offerings and the ambiance of our restaurant truly warm our hearts, and we are immensely grateful to have been a part of your evening.

Ensuring guest satisfaction is at the forefront of everything we do, and our team of ambassadors is dedicated to providing the exceptional five-star service we are renowned for.

It would be our pleasure to welcome you back to The Grand when your travels bring you to Amsterdam again.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken