Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Kai W

Fantastisch personeel

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Afgelopen weekend verbleven vanwege het vieren van een speciale gelegenheid. Er waren wat problemen tijdens het verblijf, maar de reden dat ik alsnog vijf sterren geef was het personeel en hoe uiteindelijk deze problemen zijn opgelost. Het personeel was ontzettend vriendelijk, geduldig en meedenkend (met uitzondering van de barman..). Raluca heeft ons uiteindelijk een bovenverwachting oplossing gegeven voor de problemen die we hebben ervaren. Het ontbijt is subliem, de locatie in het centrum zeer goed (als je de drukte en rokende toeristen weg denkt..), het hotel is van binnen en buiten prachtig en de bedden slapen goed. Hopelijk is het volgende verblijf zonder problemen. Tot snel.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 weken geleden
Bedankt voor je geweldige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een fijne tijd hebt gehad ondanks de problemen die je bent tegengekomen. Het doet ons goed om te weten dat onze ambassadeurs je verblijf uiteindelijk naar tevredenheid hebben kunnen herstellen. We zullen je feedback intern met de teams gaan delen.

Het is fantastisch om te horen dat je genoten hebt van ons sublieme ontbijt, de centrale locatie, en de comfortabele bedden. We streven er altijd naar om onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te bieden.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen, tot snel bij The Grand.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 197
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Official Site
    € 176
  • Agoda.com
    € 154
  • Expedia.com
    € 200
0.5 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 197
  • Expedia.com
    € 214
  • Vio.com
    € 154
  • Hotels.com
    € 197
0.8 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 313
Geen aanbetaling vereist
  • Hotels.com
    € 313
  • Priceline
    € 293
  • Expedia.com
    € 314
0.6 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 127
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
    € 127
  • Vio.com
    € 127
  • Skyscanner.com
    € 127
4.2 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 89
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 89
  • Agoda.com
    € 78
  • Hotels.com
    € 89
2.2 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 120
  • Expedia.com
    € 121
  • Vio.com
    € 114
  • Hotels.com
    € 115
0.6 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
€ 79
  • Expedia.com
    € 80
  • Hotels.com
    € 74
  • Vio.com
    € 79
3.7 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
€ 111
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
    € 111
  • Vio.com
    € 111
  • Expedia.com
    € 111
2.3 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
Exterior view
€ 141
  • ibis
    € 141
  • travelup.com
    € 125
  • Expedia.com
    € 141
1.0 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
The Twin Room at the New West Inn Amsterdam
€ 69
  • Priceline
    € 63
  • Vio.com
    € 61
  • Expedia.com
    € 67
6.9 km van Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordelingen (3.827)
Beoordelingen filteren
3.827 resultaten
Waardering van reizigers
3.028
537
151
66
45
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.028
537
151
66
45
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.827 beoordelingen
Beoordeeld op 28 mei 2024

Sofitel Legend The Grand in Amsterdam is een absolute aanrader. De service is uitmuntend en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn echt prachtig. De bedden liggen heerlijk. De locatie is perfect, gelegen in het hart van de stad waardoor alles gemakkelijk te bereiken is. De voorzieningen zijn van topkwaliteit, met aandacht voor elk detail. Een bijzonder hoogtepunt was de geweldige rondleiding door het historische gedeelte van het hotel, die ons een fascinerende blik gaf op de rijke geschiedenis van het gebouw. Het diner en ontbijt in restaurant Bridges was een culinaire beleving. Kortom, een verblijf hier is een onvergetelijke ervaring!

Kamertip: Vraag tips over de stad en restaurants bij de receptie. De conciërge helpt je graag en reserveert graag een restaurant voor je.
Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Linda V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2024

Hartelijk dank voor uw schitterende review en het delen van uw onvergetelijke ervaring bij Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Het is een groot genoegen te lezen dat u onze service, de kamers, en de vriendelijke en behulpzame houding van ons personeel zo waardeert. Uw lovende woorden over de rondleiding door het historische gedeelte van het hotel, evenals uw culinaire ervaringen in restaurant Bridges, worden zeer gewaardeerd. Het is ons doel om elke gast een onvergetelijke ervaring te bieden en we zijn blij dat we hier in uw geval in geslaagd zijn. Wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij The Grand voor een wederom buitengewone verblijf .

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 mei 2024

Wij kwamen aanrijden en werden meteen ontzorgd! De koffers werden overgenomen, wij kregen een glaasje bubbels en het genieten kon beginnen. We kregen de Rembrandt van Rijn suite 715. Een onvergetelijke belevenis. Een grote zitkamer met eetkamer en een koffie- en barhoek en een trap naar boven waar de luxe grote slaapkamers is. Ook deze kamer is van alle gemakken voorzien. Beneden en boven is een verwarmd toilet met douche functie. Het bed is zeer goed! Fijn bad en ruimte douche! Alles is zeer schoon! Het ontbijt is een beleving op zich!
Het personeel gaat met je om of je de Queen zelf ben! Een uitgebreid buffet en a-la-carte maken het verhaal compleet. Midden in Amsterdam, op loopafstand van de Dam, de winkels en de gezellige terrasjes kregen wij de beste hotel ervaring ooit!

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank mdzielhuis
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2024

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en het delen van uw buitengewone ervaring in Sofitel Legend The Grand Amsterdam. We zijn verheugd te horen dat uw verblijf in het hartje van Amsterdam, in onze Rembrandt van Rijn suite, een onvergetelijke belevenis was. Het doet ons deugd te weten dat u direct bij aankomst ontzorgd werd en van een glaasje bubbels kon genieten. Daarnaast zijn we blij te horen dat het ontbijt, met een uitgebreid buffet en à-la-carte opties, een goede start van de dag was. Wij hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor wederom een onvergetelijk verblijf.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 mei 2024

Tis een hemelse ervaring om in één van Nederlands mooiste hotels te mogen overnachten, een echte aanrader voor als je de hoge kwaliteiten waardeert van al het culinaire en de service van het er mogen zijn ervaart, de gastvrijheid is van een enorme hoge klasse en geeft je direct het gevoel van heerlijk thuis komen, we komen zeker weer terug🥂

Kamertip: Van alle gemakken voorzien en op een fantastische mooie plek gelegen midden in het centrum van Amsterdam
Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Mathijs Z
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2024

Bedankt voor je prachtige recensie met betrekking tot uw verblijf bij Sofitel Legend The Grand Amsterdam. We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo'n geweldige ervaring hebt gehad in ons hotel. Het is ons doel om onze gasten de hoogste kwaliteit te bieden, zowel op culinair gebied als in onze service. Uw complimenten over onze gastvrijheid en het gevoel van thuiskomen dat u hebt ervaren, zijn voor ons van grote waarde. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij The Grand!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2024 via mobiele applicatie

Mijn dochter werd als verrassing meegenomen door mijn broer en vriend om een nachtje in The Grand te slapen. Ze hadden een prachtige hotelsuite met twee kamers en de hele benedenverdieping was voor haar. Eigen badkamer, tv, zithoek, enz. Hele lieve mensen in het hotel en ze werd iedere keer verrast met leuke cadeautjes op de kamer afkomstig van het hotel. Volgens mijn dochter had ze nog nooit zo lekker ontbeten en heeft ze een hele leuke tijd gehad in het hotel. Dank ooms!

Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde met familie
Bedank Tjerk K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Bedankt voor het schrijven van deze positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat uw dochter een onvergetelijke ervaring heeft gehad tijdens haar verblijf bij Sofitel Legend The Grand Amsterdam!

We zijn blij dat ze verrast was met een prachtige hotelsuite. Het doet ons plezier dat onze attente ambassadeurs bij hebben gedragen aan haar positieve ervaring. We zijn ook verheugd om te vernemen dat het ontbijt zo goed in de smaak viel. Ons team streeft er altijd naar om gasten een bijzondere en gastvrije ervaring te bieden.

Dankuwel voor het delen van deze mooie feedback, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo plezierig verblijf bij The Grand.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 februari 2024

Vanaf het in- tot het uitchecken uitstekend geholpen. De service is fantastisch en de mensen zijn erg vriendelijk!

De hotelkamer was brandschoon en het bed lag heerlijk.

Ik raad ook zeker aan om in een van de restaurants te eten.

De luxe die je verwacht wordt waargemaakt!

Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank TR2609
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Hartelijk dank voor uw keuze om bij ons te verblijven in Sofitel Legend The Grand Amsterdam en voor het delen van deze positieve feedback over uw ervaring.
We zijn verheugd dat u onze ambassadeurs, de brandschone kamer, het comfortabele Sofitel MyBed en de culinaire ervaring waardeerde. Uw aanbeveling betekent veel voor ons.
We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen bij The Grand.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken