13 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 804
TravelocityUS$ 804
ZenHotels.comUS$ 927
Beoordeeld op 5 juli 2022

Wij hebben een fantastische bruiloft gehad in dit geweldige hotel. Bij aankomt werden wij volledig in de watten gelegd met een fijne ontvangst met champagne, alles was geweldig geregeld. De service, het eten alles was van top kwaliteit. De suite waar wij en onze gasten verbleven waren prachtig, erg schoon en ruim voorzien van alle gemakken en luxe. De bedden waren uitzonderlijk comfortabel en sliepen heerlijk. Wij zullen hier zeker vaker komen.

Reistype: Reisde alleen
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2022

Allereerst, nogmaals van harte gefeliciteerd!
Dat gezegd hebbende, dank voor het delen van uw prachtige woorden hier op TripAdvisor aangaande uw recente verblijf met ons in The Grand. Het is fantastisch te lezen dat wij aan jullie mooie dag een mooie bijdrage hebben mogen leveren en dat alles aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Het maakt mij trots te lezen dat u dusdanig heeft genoten om nogmaals terug te willen keren en hopen dan ook u snel weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 5 juli 2022

The Grand Amsterdam is een ongelooflijk mooi en warm hotel. De gehele ambiance straalt liefde uit en heeft een uitmuntende service. Het personeel is werkelijk voortreffelijk en heel behulpzaam. De trouwzaal straalt liefde en vrolijkheid uit. De ontvangst in de lobby, het diner en de brunch de volgende dag zijn onovertroffen! De kamer is uitstekend en de bedden heerlijk zacht en toch stevig. The Grand voldoet aan alle luxe. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: juli 2022

Hartelijk dank voor het delen van uw prachtige beoordeling na uw recente verblijf met ons in Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten en hopen u snel weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 5 juli 2022

Wat een overweldigend mooie locatie voor een bruiloft 3 dagen geleden. Alles was perfect geregeld en fantastisch georganiseerd. Iedereen was even vriendelijk en behulpzaam.
Waking dinner was overheerlijk. De ambiance straalde rust uit, heel prettig.
De gasten en het bruidspaar hebben enorm genoten

Datum van verblijf: juli 2022

Graag wil ik u hartelijk danken voor het achterlaten van een beoordeling voor Sofitel Legend The Grand Amsterdam hier op TripAdvisor.
Het doet ons genoegen te lezen dat u tevreden was met de vriendelijkheid van onze medewerkers. Het is namelijk onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
Wij hopen u snel nogaals te mogen ontvangen in The Grand.

Beoordeeld op 5 juli 2022 via mobiele applicatie

Mijn droombruiloft is afgelopen zaterdag werkelijkheid geworden dankzij alle lieve en professionele medewerkers van The Grand Amsterdam. Wat een top team op en top locatie! Het eten, de locatie en service krijgen van mijn en dikke 10!!
Bij deze: dank The Grand for making my day unforgettable!
Merci bien!

Datum van verblijf: juli 2022

Ook via deze weg van harte gefeliciteerd! Wij zijn trots te lezen dat wij hebben kunnen bijdragen aan jullie droombruiloft. Het is fantastisch dat u heeft genoten van jullie speciale dag en dat we de juiste service hebben kunnen verlenen. Uw prachtige woorden zal ik zeker delen met het gehele team. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in The Grand.

Beoordeeld op 28 juni 2022

We kwamen naar Amsterdam voor een weekendje, kozen The Grand uit op de ligging en de goede verhalen die we erover hadden gehoord. Lekker midden in het centrum. Deze ligging waren we enerzijds ook wel een beetje huiverig om. Maar wat een oase van rust!
De binnen tuin is fanatisch waar het enige is wat je hoort de vogeltjes.
We hadden een mooie kamer op de eerste etage aan de kanaal zijde, wederom alleen maar rust en 0 geluid van buiten af. Kamer was spotless schoon.
Van begin tot het eind een super ervaring. Als je gaat zeker een hele avond uit trekken voor Bridges, het fine dining restaurant. Het Chefs menu was fantastisch en ze hebben een wijnkaart waar iedere wijnliefhebber heel blij van wordt.
Ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel heel vriendelijk.
Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2022
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2022

Hartelijk dank voor uw recente verblijf met ons in The Grand en voor het delen van uw prachtige woorden hier op TripAdvisor.
Het is fantastisch te lezen hoe u heeft genoten van uw verblijf en de service van het team. Ook zijn wij trots te lezen hoe u uw avond in Bridges heeft ervaren evenals bij het ontbijt.
Reviews zoals deze zorgen voor een extra motivatie voor het team en ik zal deze dan ook graag met iedereen delen.
Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen in The Grand.