12 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 659
Hotels.comUS$ 659
travelup.comUS$ 533
Beoordeeld op 25 april 2022 via mobiele applicatie

Een nacht verbleven in de ‘Prestige Suite’. Ontvangst door Jan-Willem was zeer gastvrij, echt een warm welkom! Personeel was meer dan bereid om ons te helpen en mee te denken bij de vragen die we hadden.
Kamer was fantastisch en was van alle gemakken voorzien. Heel schoon met een zeer ruime badkamer, heerlijk groot bed en een aparte kamer met bank en TV om lekker op neer te ploffen na een dag in Amsterdam!
Het ontbijt was enorm uitgebreid. De gerechten van de menukaart worden vers voor je bereid, maar daarnaast is er ook een ruim buffet waar je gebruik van kan en mag maken. Het personeel checkte regelmatig of alles nog naar wens was en of ze nog iets voor ons konden betekenen. Topservice!

Kamertip: Restaurant Oriole is zeker een aanrader, vooral de truffel pizza was voortreffelijk!
Datum van verblijf: april 2022
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2022

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw prachtige feedback hier op TripAdvisor met ons te delen na uw recente bezoek aan The Grand. We zijn blij dat u heeft genoten van uw bezoek, en om te horen dat alles aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw vriendelijke woorden en ik zal deze dan ook graag delen met het hele team. Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen in Sofitel Legend The Grand Amsterdam.

Beoordeeld op 22 april 2022

Een oase van rust in hartje Amsterdam! Ruime zeer verzorgde hotelkamer, behulpzaam en vriendelijk personeel en een gezond uitgebreid ontbijt. Kortom een heerlijk verblijf tijdens mijn bezoek aan Amsterdam, dit hotel is een aanrader!

• Reistype: Reisde voor zaken
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2022

Zeer gewaardeerde gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen in ons hotel met ons te delen.
Wij zijn zeer blij te vernemen dat alles naar wens is geweest en dat u heeft genoten van onze locatie in het bruisende centrum van Amsterdam, uw hotelkamer, ons uitgebreide ontbijt en de service en aandacht van ons personeel. Ik zal uw complimenten zeker aan het team overbrengen.
Wij danken uw hartelijk voor uw bezoek en hopen u in de toekomst wederom als onze gast te mogen begroeten.

Beoordeeld op 10 april 2022

We hebben genoten van ons verblijf in The Grand Amsterdam. Een prachtig hotel met een warm en persoonlijk ontvangst. Vriendelijk personeel en heerlijke kamers. De locatie in Amsterdam is enorm
Centraal. Fijn om vanuit hier de stad te ontdekken. Maar ook een kamer om langer op te willen verblijven. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2022
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022

Geachte heer Immens,

Wij zijn zeer blij te vernemen dat u heeft genoten van een comfortabel verblijf, de persoonlijke ontvangst door ons team en de locatie in het midden van het bruisende centrum van Amsterdam. Leuk dat u ons hotel heeft uitgekozen om samen een vader zoon weekend door te brengen.
Wij danken u hartelijk voor uw bezoek en graag tot ziens!

Beoordeeld op 21 maart 2022

Alles was top aan ons weekend in Sofitel Legend The Grand! Fijne kamer met uitzicht op kanaal en een heerlijk bed. Zwembad en Spa zijn echt een bonus, lekker gezwommen en in de sauna gezeten. Ontbijt was echt een feestje, je kan veel van de kaart kiezen en buffet staat vol met lekkernijen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een feestje om hier te mogen verblijven!

Datum van verblijf: maart 2022
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Zeer gewaardeerde gast,

Hartelijk dank voor de enthousiaste en mooie woorden waarmee u uw verblijf in ons hotel heeft omschreven. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u verblijf een feestje was en dat u heeft genoten van onze kamers, de Spa, het ontbijt en de service en aandacht van ons personeel. Ik zal uw aardige bericht zeker met het team delen.
Wij danken u voor uw bezoek en hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten.
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 9 maart 2022

Maandag 7 maart organiseerde The Wine & Food Association in de Raadzaal van Sofitel Legend The Grand Amsterdam een evenement voor circa 200 professionals werkzaam in de topgastronomie. Het programma bestond die dag onder meer uit presentaties, wijnproeverijen en wijn-spijscompetities. De sfeervolle ambiance van de Raadzaal leent zich uitstekend voor een dergelijk evenement. We zijn zeer goed te spreken over de gastvrijheid, de inzet en de professionele ondersteuning door het personeel, zowel ter voorbereiding van, als tijdens het evenement. Geen detail werd over het hoofd gezien en alles werd in goede banen geleid. In één woord: voortreffelijk. We komen hier graag weer een keer terug!

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2022

Zeer gewaardeerde gast,

Heel hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen voorafgaand en tijdens het Wine & Food Association event in onze Raadzaal.

Wij zijn zeer blij te vernemen dat alles naar wens is geweest en dat een ieder kan terug kijken op een prachtig evenement. Ik zal uw aardige woorden zeker delen met het team voor wie dat zeker een opsteker zal zijn. Om na lange tijd van lockdown weer een dergelijk stijlvol event te mogen hosten doet ons allen goed.
Hartelijk dank voor de business en heel graag tot ziens!
Hartelijke groet,