Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
12 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 636
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 636
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 459
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 21-08-22
Hotels.comUS$ 636
PricelineUS$ 636
TravelocityUS$ 636
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.588)
Beoordelingen filteren
3.588 resultaten
Waardering van reizigers
2.816
519
147
64
42
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.816
519
147
64
42
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 3.588 beoordelingen
Beoordeeld op 22 april 2022

Een oase van rust in hartje Amsterdam! Ruime zeer verzorgde hotelkamer, behulpzaam en vriendelijk personeel en een gezond uitgebreid ontbijt. Kortom een heerlijk verblijf tijdens mijn bezoek aan Amsterdam, dit hotel is een aanrader!

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank T3336ILmaureenk
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2022

Zeer gewaardeerde gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen in ons hotel met ons te delen.
Wij zijn zeer blij te vernemen dat alles naar wens is geweest en dat u heeft genoten van onze locatie in het bruisende centrum van Amsterdam, uw hotelkamer, ons uitgebreide ontbijt en de service en aandacht van ons personeel. Ik zal uw complimenten zeker aan het team overbrengen.
Wij danken uw hartelijk voor uw bezoek en hopen u in de toekomst wederom als onze gast te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Emmy J. Stoel
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 april 2022

We hebben genoten van ons verblijf in The Grand Amsterdam. Een prachtig hotel met een warm en persoonlijk ontvangst. Vriendelijk personeel en heerlijke kamers. De locatie in Amsterdam is enorm
Centraal. Fijn om vanuit hier de stad te ontdekken. Maar ook een kamer om langer op te willen verblijven. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank Immensralf
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022

Geachte heer Immens,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen in ons hotel met ons te delen.
Wij zijn zeer blij te vernemen dat u heeft genoten van een comfortabel verblijf, de persoonlijke ontvangst door ons team en de locatie in het midden van het bruisende centrum van Amsterdam. Leuk dat u ons hotel heeft uitgekozen om samen een vader zoon weekend door te brengen.
Wij danken u hartelijk voor uw bezoek en graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Emmy J. Stoel
General Manager


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 maart 2022

Alles was top aan ons weekend in Sofitel Legend The Grand! Fijne kamer met uitzicht op kanaal en een heerlijk bed. Zwembad en Spa zijn echt een bonus, lekker gezwommen en in de sauna gezeten. Ontbijt was echt een feestje, je kan veel van de kaart kiezen en buffet staat vol met lekkernijen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een feestje om hier te mogen verblijven!

Datum van verblijf: maart 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank robtY6435SZ
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Zeer gewaardeerde gast,

Hartelijk dank voor de enthousiaste en mooie woorden waarmee u uw verblijf in ons hotel heeft omschreven. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u verblijf een feestje was en dat u heeft genoten van onze kamers, de Spa, het ontbijt en de service en aandacht van ons personeel. Ik zal uw aardige bericht zeker met het team delen.
Wij danken u voor uw bezoek en hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten.
Hartelijke groet,
Emmy J. Stoel
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 maart 2022

Maandag 7 maart organiseerde The Wine & Food Association in de Raadzaal van Sofitel Legend The Grand Amsterdam een evenement voor circa 200 professionals werkzaam in de topgastronomie. Het programma bestond die dag onder meer uit presentaties, wijnproeverijen en wijn-spijscompetities. De sfeervolle ambiance van de Raadzaal leent zich uitstekend voor een dergelijk evenement. We zijn zeer goed te spreken over de gastvrijheid, de inzet en de professionele ondersteuning door het personeel, zowel ter voorbereiding van, als tijdens het evenement. Geen detail werd over het hoofd gezien en alles werd in goede banen geleid. In één woord: voortreffelijk. We komen hier graag weer een keer terug!

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank 779familievl
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2022

Zeer gewaardeerde gast,

Heel hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen voorafgaand en tijdens het Wine & Food Association event in onze Raadzaal.

Wij zijn zeer blij te vernemen dat alles naar wens is geweest en dat een ieder kan terug kijken op een prachtig evenement. Ik zal uw aardige woorden zeker delen met het team voor wie dat zeker een opsteker zal zijn. Om na lange tijd van lockdown weer een dergelijk stijlvol event te mogen hosten doet ons allen goed.
Hartelijk dank voor de business en heel graag tot ziens!
Hartelijke groet,

Emmy J. Stoel
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 maart 2022

Super ontvangst vanaf het binnenrijden met de wagen. Zeer professioneel en lieve medewerkers zorgen ervoor dat je je vanaf de 1ste minuut helemaal thuis voelt.
Zowel resto als bistro zijn van hoog niveau en ook de spa faciliteiten zijn dik ok.
We hebben het enorm naar onze zin gehad tijdens onze 3 daagse Amsterdam trip

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank tomT1676HP
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Zeer gewaardeerde gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen in ons hotel te delen.
We zijn zeer blij te vernemen dat u zich bij ons thuis gevoeld heeft en dat u heeft genoten van de service en aandacht van onze medewerkers, van onze restaurants, van de spa en van al het moois dat de stad Amsterdam te bieden heeft. We zullen uw aardige woorden zeker met het team delen en hopen u spoedig weer in ons hotel te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Emmy J. Stoel
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken