5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 493
PricelineUS$ 529
getaroom.comUS$ 583
Beoordeeld op 11 november 2021

Wat zijn we heerlijk in de watten gelegd! Het begint eigenlijk al bij de reservering, net het stukje persoonlijke aandacht door de vraag of er nog een speciale reden is voor onze komst. 5 jaar samen, dus ja, niet super noemenswaardig zou ik denken maar na ons verblijf onvergetelijk! De zorgvuldigheid en aandacht is overal terug te vinden het personeel is echt super vriendelijk. De spa hebben we nog bezocht dat was fijn even zwemmen en de sauna was lekker warm. Savonds hebben we heerlijk gegeten bij restaurant Bridges en daarna ons super lekkere bed ingerold. Da's een review met veel supers, heerlijks en fijns maar iets anders kan ik er ook niet van maken het was gewoon een top ervaring!

Datum van verblijf: oktober 2021
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Zeer gewaardeerde gast, Geachte Merel,

Heel veel dank voor de mooie woorden die u achter liet na uw recente verblijf in ons hotel.
Wat leuk en bijzonder dat jullie ons hotel hebben uitgekozen om jullie 5-jarig samenzijn te vieren. We zijn erg blij te vernemen dat het gehele verblijf naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten van de spa, restaurant Bridges en de aandacht en zorg van onze medewerkers. Ik zal uw positieve woorden zeker met het team delen.

We wensen jullie nog heel veel mooie, gelukkige en gezonde jaren samen toe en heel graag tot ziens in ons hotel!

Emmy J. Stoel

Beoordeeld op 10 november 2021 via mobiele applicatie

Op 16 oktober 2021 mochten wij ons 40-jarig samenzijn vieren in Sofitel Legend The Grand Amsterdam. We hebben ervoor gekozen om het feest te houden in de statige raadzaal van het voormalige stadhuis dat thans onderdeel uitmaakt van het hotel. Tijdens de voorbereidingen van het feest hebben we veelvuldig contact gehad met Fleur en Stefan die er mede voor hebben gezorgd dat we een onvergetelijke avond hadden. Alle gasten hebben genoten van het feest in de prachtig aangeklede raadzaal. Met optredens van Mart Hoogkamer, Dolly Bellefleur en DJ Feetback en de geweldige bediening van The Grand is het voor iedereen een mooie happening geworden. We hadden gekozen voor een walking dinner met mooie gerechten. Iedereen was vol lof over het eten, de bediening en het feest in het algemeen. Als aanvulling op ons arrangement hadden wij een prachtige, royale suite gekregen waar we heerlijk hebben verbleven. Voor aanvang van het feest hebben we nog even genoten van de mooie wellness en het zwembad in het hotel. In de ochtend konden we met 12 andere gasten, die waren blijven overnachten, ontbijten en werden we geweldig bediend door Esther. Om 14.30 zijn we huiswaarts gekeerd en kunnen we terugkijken op een heel mooi weekend en een geslaagd feest met dank aan alle medewerkers van The Grand die dit mogelijk hebben gemaakt. Al met al kunnen wij The Grand van harte aanbevelen voor het houden van een feest en voor een exclusief verblijf in de mooie binnenstad van Amsterdam.’

Zeer gewaardeerde gast, Geachte Robert Jan,

Allereerst van harte gefeliciteerd met uw 40-jarig samenzijn en wat geweldig dat u ons hotel heeft gekozen om dit mooie feest met uw gasten te vieren.

We zijn ontzettend blij om te vernemen dat jullie een onvergetelijke tijd bij ons hebben gehad en dat onze medewerkers hieraan hun steentje hebben bijgedragen. Ik zal uw positieve woorden zeker met het team delen.

Wij wensen u nog heel veel mooie, gezonde en gelukkige jaren samen toe en hopen u spoedig weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Emmy J. Stoel

Beoordeeld op 14 oktober 2021

Afgelopen zaterdag hebben we met onze moeder een dagje Amsterdam gedaan. Eerst een rondvaart en daarna zijn we voor het nuttigen van een drankje naar The Grand hotel gegaan. Onze ouders zijn daar, toen het nog het stadhuis van Amsterdam was, in april 1966 getrouwd. En wij waren benieuwd wat er nog steeds bewaard was gebleven van hetgeen toentertijd ook op foto's was vastgelegd.
Bij aankomst zag de ingang, Het Princenhof, er nog steeds uit als vroeger. Net als de hal en de marmeren trap met de glas-in-lood-ramen. Bij binnenkomst in het hotel werden wij verwelkomd door gastheer Phillipo, die zo ontzettend aardig was om ons spontaan een bezoekje te laten brengen aan de trouwzaal.
Blij verrast en ook ontroerd was, onder andere, onze moeder om dit alles terug te mogen zien. En ook heel bijzonder dat hier alles zo goed bewaard is gebleven. Zelfs de stoelen zagen er nog hetzelfde uit.
Teruggekomen op de begane grond werd, ondanks dat de bar volgeboekt was, door de medewerkers geregeld dat wij met z'n achten nog in de bibliotheek van het hotel nog op ons gemak van een drankje konden genieten.
Langs deze weg wil ik namens ons allen nogmaals onze hartelijke dank uitspreken voor dit bijzondere moment. En in het bijzonder voor Phillipo!

Datum van verblijf: oktober 2021
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Filippo heeft hem met een glimlach op zijn gezicht gelezen.
Wij vinden het ontzettend fijn dat uw moeder ervan genoten heeft.

Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 24 september 2021 via mobiele applicatie

Super fijn verblijf gehad in The Grand. Mooie schone ruime kamers.
Eten in Bridges was top! Mooi geselecteerde wijnen bij de heerlijke gerechten. Ruime keuze bij het ontbijt. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De spa is ook een aanrader om helemaal te relaxen.

Datum van verblijf: september 2021
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen waarbij uw ervaring geëvenaard gaat worden met betrekking tot onze spa, food en beverage en ons team.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 28 augustus 2021

Fantastische kamer voor 2 dagen met geweldige service. Kamer was super schoon, bed slaapt fantastisch. Ontbijt van zeer hoog niveau waarbij je alles kunt bestellen wat je wenst. Staat het niet op de kaart dan maakt met het graag voor je klaar. Het verblijf is een mooie beleving waarbij alle details kloppen. Wat het extra leuk maakt is dat het niet alleen maar formeel is maar er ook veel ruimte is voor persoonlijk contact op een natuurlijke manier. Het restaurant is bijzonder. Het eten zeer lekker, gevarieerd met verrassende combinaties. Deskundige sommelier die met passie over de door haar geselecteerde wijnen weet te vertellen. Qua locatie ligt het enorm centraal. Met een paar stappen zit je in de drukte van de stap maar het mooie is dat je hier binnen geen enkel besef van hebt. Dus wie lekker wil shoppen maar ook wil genieten van rust is dit hotel perfect!

Kamertip: Alle kamers zijn bijzonder!
Datum van verblijf: augustus 2021
Emmy Stoel, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden, wij zullen onze sommerlier op de hoogte brengen van uw feedback.
Wij hopen u snel opnieuw te mogen ontvangen.

Hartelijke groet,