Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Radisson Blu Hotel, Amsterdam(Amsterdam)
Hotel V Nesplein(Amsterdam)
Rho Hotel(Amsterdam)
Rokin Hotel(Amsterdam)
Hotel Cordial(Amsterdam)
Hotel Torenzicht(Amsterdam)
6 januari 2018 beoordeeld

Vandaag een super rondleiding van Roel Backus gehad, Roel nam de tijd en wist veel en leuk te vertellen. Het begon al bij parkeren; we konden de binnenplaats oprijden, uitstappen voor de deur. De portier zette de auto weg, op de binnenplaats. Terwijl wij vast heerlijke koffie/thee in de zithoek van de lobby dronken, waar de gids ons opkwam halen voor een interessante rondleiding. Als afsluiter hebben we in de bistro heerlijk à la carte gelunchend, er zijn restaurant’s aanwezig in het hotel.
De rolstoel voorziengen waren ook goed aanwezig.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen een positieve review op Tripadvisor te plaatsen, naar aanleiding van uw recente bezoek aan Sofitel Legend The Grand Amsterdam.

De geschiedenis laat inderdaad haar sporen na in ons hotel. Ons eeuwenoude etablissement is doordrenkt van historie en het doet ons deugd dat wij dit kunnen behouden en tonen, middels onder andere de dagelijkse rondleiding. Ik zal zeker uw complimenten aan Roel overbrengen.

Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen en het doet me deugd dat dit ook deze keer weer is gelukt.

Ik hoop u binnenkort opnieuw in The Grand te mogen verwelkomen, voor wellicht een lunch, diner of eventueel een overnachting.

24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie vlak bij alles
Wij kwamen aan en de valet parking ontlastte me van mijn grootste zorg omdat met de auto in Amsterdam stressy is
Heel persoonlijke ontvangst
Iedereen wil tot het uiterste gaan om me te assisteren met eender wat
De concierge zorgde voor booking resto buiten
Het restaurant heeft een ster
Er is ook een bistro, waar ook het ontbijt is, gezellige binnenkoer
Onze kamer kijkt uit op een gracht
Ik voel me ontspannen hier
Vijf ster zeker en het personeel en de locatie geeft nog een extra ...

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Geachte gast,

Wij willen u graag hartelijk danken voor uw recente verblijf bij Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Wij hebben uw review met veel plezier gelezen en hopen u binnenkort wederom te mogen ontvangen in Sofitel Legend The Grand Amsterdam!

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 1 december met vrienden gelunched. Ontvangst bijzonder vriendelijk. We begonnen met 2 amuses, apart maar smakelijk.
Voorgerecht bijzonder mooi opgemaakt, en goed van smaak.
Hoofdgerecht de hertenbiefstuk met de kastanjepuree was ook lekker. Nagerecht was de letterlijke kers op de taart.
Goede service en de gehele middag was top.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over de lunch die u hebt genoten in ons restaurant Bridges, inspired by Ron Blaauw.

Het doet ons deugd te lezen dat alles naar wens is gegaan en dat u genoten hebt van de gerechten.

Ik hoop u binnenkort opnieuw in The Grand te mogen verwelkomen.

30 oktober 2017 beoordeeld

We sliepen in een suite met eigen ingang aan de gracht. Zelfs voor Amsterdammers zoals wij, was dit een bijzondere ervaring. De suite was zeer ruim en het was heel prettig dat de temperatuur in alle kamers afzonderlijk geregeld kon worden. De badkamer en de wc waren uiterst luxe en van alle gemakken voorzien. De verwarmde toiletbril en automatische reiniging waren een aangename verrassing. Het ontbijt was geweldig. Naast een zeer uitgebreid en kwalitatief goed buffet kon je ook allerlei gerechten van de kaart kiezen die ter plekke voor je werden bereid. We hebben genoten!

• Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Geachte gast,

Ontzettend bedankt voor uw lovende woorden over Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Het doet ons deugd om te lezen dat u ons ontbijt als perfect heeft ervaren!

Hartelijk dank voor uw positieve feedback en wij zullen uw commentaar absoluut delen met alle afdelingen.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen!

Warme groet,

16 oktober 2017 beoordeeld

We sliepen in een appartement suite met eigen ingang aan de gracht. We zijn zelf Amsterdammers, maar dit was toch wel een heel mooie ervaring. De suite is mooi ruim met een fijne woonkamer (inclusief grote tafel en lekkere bank) en een prima slaapkamer. Wat wij vooral erg fijn vonden, was de aparte airconditioning in de slaapkamer. De slaapkamer was heerlijk koel, terwijl de rest van de suite lekker warm bleef. De badkamer was voorzien van alle luxe (bad met tv erboven, inloopdouche met stortdouche, dubbele wastafel, badjassen en luxe verzorgingsproducten) en de aparte wc was ook bijzonder. De wc had toiletbrilverwarming en automatische reiniging. Heel handig. De butlerservice was uitstekend. We voelden ons welkom hier.
Het zwembad was netjes en schoon en de sauna en het stoombad waren fijn. Ik miste wel de mogelijkheid om echt koud te douchen/baden/spoelen na de sauna. De stortemmer bevatte geen ijskoud water en ook de douche kon niet echt koud worden gezet. De drankjes en nootjes die tot onze beschikking stonden, waren lekker.
De fitnessruimte was klein, maar uitstekend ingericht met de mooiste apparatuur die een variabele training mogelijk maken.
Tot slot wil ik het voortreffelijke ontbijtbuffet noemen. De prijs is niet gering (38 euro), maar voor dat geld heb je dan ook wel een van de mooiste buffetten ter wereld. Naast een geweldig buffet kon je ook kiezen uit een menukaart met daarop warme en ter plekke bereide gerechten. Naast de gebruikelijke eiergerechten en pannenkoeken en wafels, waren er ook diverse fijne gezonde gerechten, zoals avocado en havermout.
Ook de koffie is heerlijk.
Een aanrader is de rondleiding door het gebouw die om 11:00 uur wordt gehouden.
Kortom: wij hebben enorm genoten van het hele hotel.

Kamertip: Als je echt iets bijzonders wilt, of iets typisch Amsterdams, neem dan de Canal House Suite met uitgang aan de gracht.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Geachte gast,

Ten eerste willen we u bedanken voor uw recente verblijf bij Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Graag willen wij u hartelijk danken voor de genomen tijd en moeite die u heeft genomen om uw feedback te delen op Tridadvisor. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van de Canal House Suite en de Butler Service dat onze gasten altijd krijgen bij het boeken van een suite.

Uw vriendelijke toelichting wordt erg gewaardeerd en zullen wij delen met het gehele team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat u snel weer te mogen ontvangen bij Sofitel Legend The Grand Amsterdam.

Vriendelijke groet,