“Tea time”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Beoordeeld als nr. 14 van 371 hotels in Amsterdam
Eco-leadersNiveau Brons
25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

High tea gedaan met mijn ega en dit is goed bevallen.
Onverwachte hapjes en onbekende theesoorten geprobeerd.
Leuke meiden die het uitserveren en een aanrader voor iedereen.schitterend hotel en mooi interieur.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden naar aanleiding van de Afternoon Tea die u bij ons genuttigd hebt. Fijn te vernemen dat u de hapjes lekker vond en het personeel vriendelijk.

We hopen u binnenkort opnieuw in The Grand te mogen verwelkomen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Bekijk de nieuwste beoordelingen

25 januari 2017 beoordeeld

Ondanks de locatie wat lastig met de auto te bereiken is. Maar als je zoals ik met de trein komt loopje wat door een bijzondere buurt "de wallen" is het een geweldige locatie mooi en vooral vol met geschiedenis. Ja en de kwaliteit van het hotel is gewoon weg fantastisch. Het is alles wat je verwacht.....:)

• Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Uw positieve commentaar wordt erg gewaardeerd en ik zal uw woorden zeker delen met al onze medewerkers. Mocht u voor een volgende keer vragen hebben over onze bereikbaarheid, mag u te allen tijde contact met ons opnemen.

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig van een afternoon Hightea genoten Heerlijk in de tuin, oase van rust midden in hartje Amsterdam. Lekker gegeten en alles was super geregeld voor een grote groep van circa 25 personen. Zeer makkelijk bereikbaar zowel met openbaar vervoer als met auto, ook ideaal voor mindervaliden. Parkeren tot aan de deur.

Verbleef: Mei, 2016
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over Sofitel Legend The Grand Amsterdam! Het is goed te lezen dat u hebt genoten van de Afternoon Tea en dat u tevreden was over de service.

Ik hoop u binnenkort opnieuw in The Grand te mogen verwelkomen.

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel in het hartje van Alsterdam. Gelegen aan de grachten. Alles is te vinden op wandelafstand van het hotel. Vriendelijke, goede bediening. Het onthaal aan de receptie ook dik in orde. De kamers zijn luxueus en alles is aanwezig. Ook een extraatje is niet te veel gevraagd. Er is parking voor auto mits betaling van 50€/dag. Dat is wel ietsje duur vind ik.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Geachte gast,

Ik wil u graag hartelijk danken voor uw positieve woorden over uw verblijf in The Grand. Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen en het doet me deugd dat dit ook deze keer weer gelukt is.

Ik hoop u dan ook snel weer in The Grand te mogen verwelkomen.

26 december 2016 beoordeeld

Zeer hartelijk ontvangen aan de receptie, omdat we onze zoon mee hadden op deze Experience hadden we een leuke upgrade bekomen naar een suite. Op de eerste avond een lekkere diner met aangepaste wijnen en onze zoon mocht à la carte bestellen, elke morgend lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.
Bedankt voor het mooie en onvergetelijk weekend dat we hebben mogen beleven.

Verbleef: December, 2016
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2016

Geachte gast,

Ik hoop u dan ook snel weer in The Grand te mogen verwelkomen.

12 december 2016 beoordeeld

we hadden een All-in arrangement, Hotel, ontbijt, dinner at the bridges, stadspas,...
het hotel heeft een geschiedenis en door dit bezoek maak je een deel ui van deze geschiedenis. de kamers zijn ruim, goed voorzien en ik denk dat er kaboutertjes waren, want regelmatig lagen er snoepjes, drank aangevuld, kamer en badkamer opgeruimd, zels de slippers werden 's avonds klaar gezet.

Kamertip: kamers aan de tuin zijn het leukste en inde winter ook de rustigste
  • Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over Sofitel Legend The Grand Amsterdam ! Het is goed te lezen dat u een prettig verblijf hebt gehad en dat u tevreden bent over de service.
Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen en het doet me deugd dat dit ook deze keer weer is gelukt.

Ik hoop u binnenkort opnieuw in The Grand te mogen verwelkomen.

8 december 2016 beoordeeld

Geweldig verblijf met uitstekend en gastvrij personeel. Van kamermeisje tot gerand, helemaal geweldig. 's Avonds aangekomen, te laat voor herrestaurant en toch nog een paar kleine gerechtjes gekregen, echt een aanrader.

• Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken

Geachte gast,

Erg fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is. Leuk dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen, dank daarvoor !

Wij kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen begroeten in The Grand.

Vriendelijke groet,
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Waldorf Astoria Amsterdam
De L'Europe Amsterdam
nr. 16 van 371 in Amsterdam
1.531 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sofitel Legend The Grand Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sofitel Legend The Grand Amsterdam

Adres: Oudezijds Voorburgwal 197, 1012 EX Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > De Wallen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 spahotel in Amsterdam
Nr. 7 familiehotel in Amsterdam
Nr. 8 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 8 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 10 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 26 eco-hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 286 - € 784 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sofitel Legend The Grand Amsterdam 5*
Aantal kamers: 177
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, ACCOR, Ctrip TA, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Sofitel Legend The Grand Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel The Grand Amsterdam Hotel Amsterdam
Accor The Grand Amsterdam
Sofitel Amsterdam
Amsterdam Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?