Sofitel Legend The Grand Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 235*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 239*
US$ 229*
US$ 404*
US$ 326*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
US$ 95*
US$ 308*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 147*
US$ 122*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 267*
US$ 212*
Elvoline
25 januari 2017 beoordeeld

Ondanks de locatie wat lastig met de auto te bereiken is. Maar als je zoals ik met de trein komt loopje wat door een bijzondere buurt "de wallen" is het een geweldige locatie mooi en vooral vol met geschiedenis. Ja en de kwaliteit van het hotel is gewoon weg fantastisch. Het is alles wat je verwacht.....:)

• Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Uw positieve commentaar wordt erg gewaardeerd en ik zal uw woorden zeker delen met al onze medewerkers. Mocht u voor een volgende keer vragen hebben over onze bereikbaarheid, mag u te allen tijde contact met ons opnemen.

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig van een afternoon Hightea genoten Heerlijk in de tuin, oase van rust midden in hartje Amsterdam. Lekker gegeten en alles was super geregeld voor een grote groep van circa 25 personen. Zeer makkelijk bereikbaar zowel met openbaar vervoer als met auto, ook ideaal voor mindervaliden. Parkeren tot aan de deur.

Verbleef: mei 2016
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over Sofitel Legend The Grand Amsterdam! Het is goed te lezen dat u hebt genoten van de Afternoon Tea en dat u tevreden was over de service.

Ik hoop u binnenkort opnieuw in The Grand te mogen verwelkomen.

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel in het hartje van Alsterdam. Gelegen aan de grachten. Alles is te vinden op wandelafstand van het hotel. Vriendelijke, goede bediening. Het onthaal aan de receptie ook dik in orde. De kamers zijn luxueus en alles is aanwezig. Ook een extraatje is niet te veel gevraagd. Er is parking voor auto mits betaling van 50€/dag. Dat is wel ietsje duur vind ik.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Geachte gast,

Ik wil u graag hartelijk danken voor uw positieve woorden over uw verblijf in The Grand. Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen en het doet me deugd dat dit ook deze keer weer gelukt is.

Ik hoop u dan ook snel weer in The Grand te mogen verwelkomen.

26 december 2016 beoordeeld

Zeer hartelijk ontvangen aan de receptie, omdat we onze zoon mee hadden op deze Experience hadden we een leuke upgrade bekomen naar een suite. Op de eerste avond een lekkere diner met aangepaste wijnen en onze zoon mocht à la carte bestellen, elke morgend lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.
Bedankt voor het mooie en onvergetelijk weekend dat we hebben mogen beleven.

Verbleef: december 2016
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2016

Geachte gast,

Ik hoop u dan ook snel weer in The Grand te mogen verwelkomen.

12 december 2016 beoordeeld

we hadden een All-in arrangement, Hotel, ontbijt, dinner at the bridges, stadspas,...
het hotel heeft een geschiedenis en door dit bezoek maak je een deel ui van deze geschiedenis. de kamers zijn ruim, goed voorzien en ik denk dat er kaboutertjes waren, want regelmatig lagen er snoepjes, drank aangevuld, kamer en badkamer opgeruimd, zels de slippers werden 's avonds klaar gezet.

Kamertip: kamers aan de tuin zijn het leukste en inde winter ook de rustigste
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Remco G, General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over Sofitel Legend The Grand Amsterdam ! Het is goed te lezen dat u een prettig verblijf hebt gehad en dat u tevreden bent over de service.
Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen en het doet me deugd dat dit ook deze keer weer is gelukt.

Ik hoop u binnenkort opnieuw in The Grand te mogen verwelkomen.